Man vaknar på ett främmande golv med en tatuering av en ko på armen och chokladsås i ansiktet och tänker "Inte nu igen!".
![]()
Måste vara en dentaKO det där!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man vaknar på ett främmande golv med en tatuering av en ko på armen och chokladsås i ansiktet och tänker "Inte nu igen!".
![]()
Ok, nu kom den stora tröttheten. Det lär bli tidigt i säng ikväll![]()
Fusk! Jag blev ju typ övergiven med fyra kids som alla lät lite väl högt. Sen fick jag tårtaFattar inte varför jag har så ont i armen????
Jag har duschat, tagit en powernap och funderar nu på att gå ut ikv![]()
Jag har alltså en ko-gnuggis på röven och ett dm-stort blåmärke på armen![]()
Jag har alltså en ko-gnuggis på röven och ett dm-stort blåmärke på armen![]()
Bara för att du vann...Sedan var ju @Dentakus frågesport awesome, helt klart utslagsgivande frågor!![]()
En stor shoutout till @Blacksmithfarm (kör försiktigt hem!) som gjort en FANTASTISK sammanställning av Snuskpoesi-tråden i tryckt form![]()
![]()
Ok, nu kom den stora tröttheten. Det lär bli tidigt i säng ikväll![]()
S'mores funkar alltid! Man kan grilla över typ en marschall så slipper man tända grillenJapp, helt klart ovaggat ikväll. Plus att jag funderar om s'mores skulle vara en näringsriktig middag?![]()
S'mores funkar alltid! Man kan grilla över typ en marschall så slipper man tända grillensjälv fick jag pappas hemlagade sötsura fläsk
/ligger i sängen med ungkotten redan![]()
Fick bli hämtmat här. Och jag är övertygad om att någon hånglade upp mig när jag sov, jag börjar få ont i halsen.