athena_arabians
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Niyama: Lägg till dig på listan. Jag förstår att du inte vill ha räkor men är det ok för dig att grilla på den gemensamma grillen?
Ska fixa, tänkte bara vara säker på att det funkar... ha lite vårdbesök och sånt.
Jag kan grilla i foliepaket, eller så fixar jag nåt på platta eller i ugn. Är inte så förtjust i grillat![]()
Inga problem bara det funkar för dig och du är givetvis välkommennär du vet säkert lägg gärna till dig så jag vet hur det ser ut med sovplatser.
Jag kan tälta och har tält och madrass och så, det funkade väl att tälta?
Eh, va??? Är det ens möjligt?Är inte så förtjust i grillat![]()
Det låter helt okVattenmelon"sallad" med fetaost och rödlök? Någon?
Jag vet, man vågar knappt säga detEh, va??? Är det ens möjligt?![]()
Alla får va med kan jag tänkaOm jag har fattat rätt kommer ni att hålla till i min nygamla hemby, Svärdsjö?! Får man isf hänga med fastän man är tämligen anonym här?
Om jag har fattat rätt kommer ni att hålla till i min nygamla hemby, Svärdsjö?! Får man isf hänga med fastän man är tämligen anonym här?
Om det är så att vi är i krokarna så kommer jag, men jag behöver inte någon sovplats i sådana fall.Men det är makens första semestervecka, och han har jobbat extremt mycket de sista månaderna så han får styra lite vad han vill göra första veckan. Men vill han till stugan så har jag inte så långt till @athena_arabians så då kommer jag!
Men jag kommer att köra, alltså nykter och jag kan ta med mig
ätbart, så planera inga inköp för min del!![]()
Ni får förresten säga åt mig om jag ska betala, tillaga, sjunga eller författa något.
@DentakuJag tycker nog att vi behöver någon form av litterär förfining så det överlämnar jag med varm hand åt dig![]()
Alla får va med kan jag tänkajag skulle gärna vilja bli med... Har dock ingen semester då och typ 2,5 timmars körväg enkel resa...