Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ekonomi ordnar sig väl?Haha ja! Och jag drömmer fortfarande om rökta räkorna och hemgjorda sushin...![]()
![]()
Det är nog ekonomin som styr, tyvärr. Som vanligt...![]()
Jag skulle jättegärna vilja komma men har tyvärr inte möjlighet. Vilken människa du är @athena_arabians som öppnar ditt hem för alla
PS/ Om ni skulle få några apparatproblem på festen, så kan ni höra av erJag kan sitta standby vid datorn
![]()
I hålet under locket med två pluppar som man ska använda hävstångseffekt påJag hat MASSOR av olika oljor, det är bara att tala om var jag ska hälla i den!![]()
För att klargöra.
Är det den 7 juli som vi pratar om nu?
Jag kollar av med barnvakten under dagen, men det är ET enda dom står i vägen för mig
Jag kollar av med barnvakten under dagen, men det är ET enda dom står i vägen för mig
Gällande mat så tycker jag att knyt blir utmärkt! Vi lär ju ha frukost också väl? Och kaffe!!irish till @tornblomma såklart
![]()
Jag har en flaska körsbärstomater som jag inte ens vet var den kommer ifrån, ska jag ta med den?Whisky har jag!![]()
![]()
Jag har en flaska körsbärstomater som jag inte ens vet var den kommer ifrån, ska jag ta med den?![]()
![]()
Jag har fyndat en skiva med old school barnmusik! Tex Okända djur med Alice Babsnågra med Agneta Fältskog också. Tvingar dottern att uppskatta dem och jag sjunger med för fullt i barnjazzen
![]()