Ja, är vi två blir sträckan hälften så lång!Är det kortare då?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, är vi två blir sträckan hälften så lång!Är det kortare då?![]()
Ja, är vi två blir sträckan hälften så lång!![]()
Exakt! Du har du förstått hur det går tillOch om de tre hundarna följer med så är sträckan bara en femtedel av ursprungssträckan![]()
Exakt! Du har du förstått hur det går till
Jag kan sjunga falsksång hela vägen med![]()
Det är tisdag-onsdag, och så vitt jag vet är det jag, @tornblomma och @Saeta i bilen så du får plats! Jag kan till och med vara snäll och ta ur barnstolen så att det inte blir så trångt i baksätetOhhhh.
Är 7-8 en tisdag-onsdag?
Är ALLA välkomna?
Är bilen från Uppsala full? va? Va? VA?![]()
Jag sover också gärna över, såklart!kan plocka med egna lakan och så så är det bara en madrass som behövs
@Niyama - vill du ta egen bil eller knä in dig i min?
Jag förstår dig helt! Gissa varför jag vill köra?Tack men jag blir så himla åksjuk så jag kan inte åka men någon längre sträckor, måste köra. Så jag lånar en bil![]()
Jag förstår dig helt! Gissa varför jag vill köra?![]()
Om jag skulle åka med dig tror jag inte @Saeta vågar åka med![]()
Jag tar gärna receptet på de rökta räkornadå varulven gör sig bäst hemma om det är stora sällskap och då får matte stanna hemma med även om det hade varit kul att se den berömda stugan @athena_arabians.
![]()
Ska jag ta med en hel påse räkor?Lägg in frysta räkor i röken. Rök tills de är tinade och har lagom röksmak. Ät.
![]()