Asg!Den går säkert åt!Fast det är nog godare med körsbärsvin
![]()
@GoLightly - äh, hoppa på ett plan, ta buss/tåg till Uppsala från Arlanda och åk med mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Asg!Den går säkert åt!Fast det är nog godare med körsbärsvin
![]()
Då tar jag med en papperspåse att ha på huvudet![]()
Åh jag vill också.![]()
Någon annan som vill träffas efter 7 juli? eller rättare sagt efter 11 juli då jag börjar semester..![]()
I vad?? Låter som du svärKomsi komsi! Annars kan vi ha minibuketräff v 30 i åijboijn!
Jag har klurat en stund nu och jag förstår inte?Komsi komsi! Annars kan vi ha minibuketräff v 30 i åijboijn!
bra ide. Och de som inte kan det datum som bestäms kan ev göra en egen träff.Kan vi inte göra en datumlista som man skriver in sig på? Min barnvakt har sagt ja, bara hon är hemma![]()
Om jag inte får besök av duden så kan vi ju åka tsmDet hade varit väldigt roligt men avståndet gör att jag får backa![]()
Då är vi två...Äter inte räkor och dricker inte vin. Får ta med det där paketet grillkorv jag pratade om tidigare. Knytis låter absolut rimligt när du står för platsen och grillbriketter liksom, athena.
Beroende på när träffen startar kanske jag kör hem utan att sova över och då blir det inte nåt alkoholhaltigt alls under kvällen. Dock coca cola![]()
![]()
Det ska nog gå@Ninnurur får jag vara fräck och boka plats i din bil?![]()
Om jag inte får besök av duden så kan vi ju åka tsm![]()
Och bil kommer då troligen att gå från Uppsala. Medåkare går utmärkt om bensinen delas på![]()
Jag eventuellt juDå är vi två...
Fast pappa fyller jämnt den 7:e, vet inte när han tänkt fira än...
Så jag får fundera lite.
Det skulle bli en bit att åka för mig med, men det låter kul! Vilka andra åker från söder om Vänern?