@LadyCovergirl Är det okej om jag tar med min hund? Han är snäll och lugn, van vid katt5 kg så ingen bjässe, lätt att vika ihop och tar inte så mycket plats!
Inga problem för mig! Okej för @Wingates också?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@LadyCovergirl Är det okej om jag tar med min hund? Han är snäll och lugn, van vid katt5 kg så ingen bjässe, lätt att vika ihop och tar inte så mycket plats!
Jag kommer befinna mig i Landskrona, så hade gärna samåkt om det hade fungerat!Jag är ledig den 29e (har jag fattat rätt så är det det datumet ni snacka om?)Så om inget oförutbestämt häner så kommer jag gärna! Jag behöver träffa nya trevliga människor, är rätt (jätte) kräsen men tacos har funkat alla gånger hittills..
Och bor någon på mitt håll (Hbg) så kanske vi kan samåka?
Jag kommer befinna mig i Landskrona, så hade gärna samåkt om det hade fungerat!Självklart får du en slant för bensinen om du vill det
![]()
Kan ta tåget till HBG om du vill, vet inte om man passerar Landskrona när man åker till Lundhållet.Det ska väl inte vara omöjligt att ordna!![]()
Kan ta tåget till HBG om du vill, vet inte om man passerar Landskrona när man åker till Lundhållet.
Jag har vart på en träff tidigare, då var viHar ni andra träffats tidigare hela högen?![]()
Oj vilka svåra valTänker ni vanlig kladdkaka med glass? Eller kanske kladdkaka med vit choklad? Eller vit choklad och saffran? Eller med dulce de leche?
Låter fint!Jag tänker att jag "stänger anmälan" på onsdag kväll vid 22-tiden. Sen handlar jag och dottern på torsdag.
Gällande guacamolen så är det bra om jag får har en ingredienslista på vad som önskas. Övriga grejer kan jag nog klara
Kladdkaka kan vi baka och dottern har bestämt att vi ska göra kladdkaka med saffran och vit choklad eftersom hon "älskar saffran SÅ mycket". Är det okej för alla?
Låter hur smarrigt som helst!Jag tänker att jag "stänger anmälan" på onsdag kväll vid 22-tiden. Sen handlar jag och dottern på torsdag.
Gällande guacamolen så är det bra om jag får har en ingredienslista på vad som önskas. Övriga grejer kan jag nog klara
Kladdkaka kan vi baka och dottern har bestämt att vi ska göra kladdkaka med saffran och vit choklad eftersom hon "älskar saffran SÅ mycket". Är det okej för alla?