Buketräff eller liknande i Lund?

Jag är ledig den 29e (har jag fattat rätt så är det det datumet ni snacka om?) :p Så om inget oförutbestämt häner så kommer jag gärna! Jag behöver träffa nya trevliga människor, är rätt (jätte) kräsen men tacos har funkat alla gånger hittills.. ;)
Och bor någon på mitt håll (Hbg) så kanske vi kan samåka?

Jag är ledig den 29e (har jag fattat rätt så är det det datumet ni snacka om?) :p Så om inget oförutbestämt häner så kommer jag gärna! Jag behöver träffa nya trevliga människor, är rätt (jätte) kräsen men tacos har funkat alla gånger hittills.. ;)
Och bor någon på mitt håll (Hbg) så kanske vi kan samåka?
Jag kommer befinna mig i Landskrona, så hade gärna samåkt om det hade fungerat! :) Självklart får du en slant för bensinen om du vill det :)

• Gilla
Reactions: WS6
Okej. Vi har bestämt fredag 29 januari och att vi ska äta tacos :)

Deltagare:
LadyCovergirl (+dotter, hund och katt)

Matönskemål:
-Köttfärs med kryddor av både stark och vanlig sort
-Hackad gul lök
-Tomater
-Majs
-Ost
-Salsa i två varianter
-Tzatziki
-Tortillas
-CF paprika och chili

Fyll på med vad som önskas :)

Var det önskvärt med efterrätt, isf vad?

Deltagare:
Trott (Sandra)

Matönskemål:
-Hackad gul lök
-Tomater
-Majs
-Ost
-Salsa i två varianter
-Tzatziki
-Tortillas
-CF paprika och chili
-Gurka

Kladdkaka? :)

Deltagare:
Trott (Sandra)
TheaH (Thea surprise surprise ;), hunden Malte)

Matönskemål:
-Hackad gul lök
-Tomater
-Majs
-Ost
-Salsa i två varianter
-Tzatziki
-Tortillas
-CF paprika och chili
-Gurka

Kladdkaka? :)

Deltagare:
Trott (Sandra)
TheaH (Thea surprise surprise ;), hunden Malte)
Wingates (+ hund)

Matönskemål:
-Hackad gul lök
-Tomater
-Majs
-Ost
-Salsa i två varianter
-Tzatziki
-Tortillas
-CF paprika och chili
-Gurka
-Guacamole

Kladdkaka? :) <- utmärkt förslag!

Jag tänker att jag "stänger anmälan" på onsdag kväll vid 22-tiden. Sen handlar jag och dottern på torsdag.
Gällande guacamolen så är det bra om jag får har en ingredienslista på vad som önskas. Övriga grejer kan jag nog klara ;)
Kladdkaka kan vi baka och dottern har bestämt att vi ska göra kladdkaka med saffran och vit choklad eftersom hon "älskar saffran SÅ mycket". Är det okej för alla?

Jag tänker att jag "stänger anmälan" på onsdag kväll vid 22-tiden. Sen handlar jag och dottern på torsdag.
Gällande guacamolen så är det bra om jag får har en ingredienslista på vad som önskas. Övriga grejer kan jag nog klara ;)
Kladdkaka kan vi baka och dottern har bestämt att vi ska göra kladdkaka med saffran och vit choklad eftersom hon "älskar saffran SÅ mycket". Är det okej för alla?
Låter fint!
@Ness du kanske också vill träffa nytt folk? :)

Låter hur smarrigt som helst!
Avokado, sambal oelek, vitlök, citron typ.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 711
Senast: LovingLife
·
Relationer Varnar ifall det blir luddigt, vill ventilera lite. Är det fler än jag som kan känna sig så otroligt ensamma, speciellt under högtider...
Svar
18
· Visningar
3 034
Kropp & Själ Jag har för mig att jag berättade om detta i höstas, men nu hittar jag inte tråden. Hur som helst så började jag under hösten att få...
10 11 12
Svar
235
· Visningar
22 579
Senast: Otherside
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan man sörja någon som fortfarande lever? Kan man sörja en relation man aldrig fick? Varning för långt och deppigt inlägg. Jag är inne...
Svar
7
· Visningar
1 433
Senast: clusia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10