Hon är störtskön@LadyCovergirl Ja just det, är ditt barn snällt? Bäst att fråga innanJag är rädd för barn, men om ditt barn inte är för stökigt eller framfusigt går det bra
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är störtskön@LadyCovergirl Ja just det, är ditt barn snällt? Bäst att fråga innanJag är rädd för barn, men om ditt barn inte är för stökigt eller framfusigt går det bra
![]()
@LadyCovergirl Ja just det, är ditt barn snällt? Bäst att fråga innanJag är rädd för barn, men om ditt barn inte är för stökigt eller framfusigt går det bra
![]()
Aja, då borde det gå braDet beror väl på vad du menar med framfusigHon pratar väldigt mycket men brukar inte vara dum. Sen lär hon vara rätt mycket igång eftersom Cajsa och Ammo brukar hålla igång. Vi kan iofs slänga ut alla tre på uteplatsen
![]()
Aja, då borde det gå braBara hon inte kastar sten på mig eller något sånt
![]()
Då kan jag pusta ut!Nej, det skulle hon aldrig göra!(Gör barn sånt? Eller mer korrekt fråga, tillåter föräldrarna sånt?
)
Då kan jag pusta ut!(Oh ja, vissa barn gör sånt. Kastar både på mig och mina hundar... därav min barnrädsla
)
Bra barn och bra förälderMen jösses! Det enda Mathilde kastar till hundarna är pinnar, bollar och godisar. Skulle hon mot all förmodan kasta en sten mot hundarna skulle jag reagera väldigt kraftigtObehagligt att det finns föräldrar som låter det fortgå.
Jag måste tyvärr avboka..Jag har fått jobb.. hade varit kul att hänga på..!
@Trott löser det sig för dig iaf?
Det är lugnt! Kan ta tågetJag måste tyvärr avboka..Jag har fått jobb.. hade varit kul att hänga på..!
@Trott löser det sig för dig iaf?
Jag sambussar gärna från Lund iaf@Wingates Hur tar du dig dit? Samåka?(Mer korrekt: sambussa)
Yes bussenVi kanske kan synka med @Trott ?
PMarJag sambussar gärna från Lund iafTar tåget från Landskrona men lär väl byta till buss i Lund
Ifall ni åker via/från Lund vill säga
![]()
Vilken osis! Även om jobb såklart är bra![]()
@LadyCovergirl Vilken tid vill du vi ska komma? Bussarna går ofta från Lund C17,47, 17,57, 18,05, 18,16, 18,26, 18,40 från Lund C. tar 16 min till trekantsgränd, så bara välja tid
![]()
Ååh neeej! Här har man inte varit inne på Buke på länge och så missar man både svar och buketräff!Kan ni tänka er att träffas igen så att jag får vara med?
![]()