Buketräff eller liknande i Lund?

@LadyCovergirl Ja just det, är ditt barn snällt? Bäst att fråga innan :crazy: Jag är rädd för barn, men om ditt barn inte är för stökigt eller framfusigt går det bra :up:

Det beror väl på vad du menar med framfusig :o Hon pratar väldigt mycket men brukar inte vara dum. Sen lär hon vara rätt mycket igång eftersom Cajsa och Ammo brukar hålla igång. Vi kan iofs slänga ut alla tre på uteplatsen :D

Det beror väl på vad du menar med framfusig :o Hon pratar väldigt mycket men brukar inte vara dum. Sen lär hon vara rätt mycket igång eftersom Cajsa och Ammo brukar hålla igång. Vi kan iofs slänga ut alla tre på uteplatsen :D
Aja, då borde det gå bra :D Bara hon inte kastar sten på mig eller något sånt :cautious:

Då kan jag pusta ut! :D (Oh ja, vissa barn gör sånt. Kastar både på mig och mina hundar... därav min barnrädsla :()

Men jösses! Det enda Mathilde kastar till hundarna är pinnar, bollar och godisar. Skulle hon mot all förmodan kasta en sten mot hundarna skulle jag reagera väldigt kraftigt :mad: Obehagligt att det finns föräldrar som låter det fortgå.

@LadyCovergirl Vilken tid vill du vi ska komma? Bussarna går ofta från Lund C :) 17,47, 17,57, 18,05, 18,16, 18,26, 18,40 från Lund C. tar 16 min till trekantsgränd, så bara välja tid ;)

Ååh neeej! Här har man inte varit inne på Buke på länge och så missar man både svar och buketräff! :eek: Kan ni tänka er att träffas igen så att jag får vara med? :D

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 711
Senast: LovingLife
·
Relationer Varnar ifall det blir luddigt, vill ventilera lite. Är det fler än jag som kan känna sig så otroligt ensamma, speciellt under högtider...
Svar
18
· Visningar
3 034
Kropp & Själ Jag har för mig att jag berättade om detta i höstas, men nu hittar jag inte tråden. Hur som helst så började jag under hösten att få...
10 11 12
Svar
235
· Visningar
22 579
Senast: Otherside
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan man sörja någon som fortfarande lever? Kan man sörja en relation man aldrig fick? Varning för långt och deppigt inlägg. Jag är inne...
Svar
7
· Visningar
1 433
Senast: clusia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10