Bukes valvaka

Om en president har suttit åtta år. Kan den aldrig mera väljas som president igen eller kan tex Obama väljas om fyra år igen??

Oh fanken så jämnt i Florida med 88% av rösterna räknade :nailbiting::nailbiting:
7 - 7 (och Washington DC) till Clinton - än så länge har jag ingen panik.
Än så länge ...

Jag hade hellre velat ha Bernie men föredrar solklart Clinton över Trump även om jag inte känner till hennes politik så väl.

Edit: Ja jag är ensam så jag har ingen att tjattra med och vänder mig till buke :D

Eh, man är frestad att säga, bara i USA ;)

En dommare tittade pa det i morse och kunde inte hitta nagra oegentligenheter.

So far ser det bra ut for Hillary. Det ar inte latt att bedomma annu och CNN ar verkligen oerhort dramatiska. Hillary bor plocka upp fler vores fran Dade och Broward counties ... och dar far hon mer an an Trump ... Jag tror hon kan ta Florida och da ar han nog kord.

Too close to call säger de på svensk tv just nu om de delstaterna. Vi får väl se. Spänningen är olidlig.

Personligen önskar jag att jag hade gått och lagt mig istället. Det hade nog besparat mig ett grått hår eller två...

97% räknade i Florida... ja nu vågar jag definitivt inte gå på toa innan jag fått veta resultatet där :D
Med en liten ledning för Trump dessutom :arghh:

Edit: Och så har Rubio vunnit senatorplatsen :nailbiting::arghh:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kallbad
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Ratsit

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka