Jag tittar på tv, kanal 1.
Aha. Jag kollar på svtplay så det är nog samma. Men har flera tidningars grafik uppe och alla visar olika på antal elektorer trots att jag uppdaterar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tittar på tv, kanal 1.
Jag börjar undra om jag alls kommer våga gå och lägga mig i natt
Jag hade tänkt att jag inte ska sitta uppe hela natten, det gjorde jag för fyra år sedan. Men kan ju fan inte gå och lägga mig nu .
Näe, jag har visserligen ingenting jag behöver gå upp till imorgon men att helt vända på dygnet hade jag inte riktigt planerat.
Jävla Trump
På teven är det olika mindre rutor som visar olika saker ibland, bland annat en karta. Annars är det bara längst ned som en linjal visar antalet elektorer (tror jag?) - där visar de 97 till C och 84 till T. Men samtidigt så säger de att Trump leder just nu lite grann.Aha. Jag kollar på svtplay så det är nog samma. Men har flera tidningars grafik uppe och alla visar olika på antal elektorer trots att jag uppdaterar.
Google har en ganska bra uppdatering tror jag.Aha. Jag kollar på svtplay så det är nog samma. Men har flera tidningars grafik uppe och alla visar olika på antal elektorer trots att jag uppdaterar.
På teven är det olika mindre rutor som visar olika saker ibland, bland annat en karta. Annars är det bara längst ned som en linjal visar antalet elektorer (tror jag?) - där visar de 97 till C och 84 till T. Men samtidigt så säger de att Trump leder just nu lite grann.
Snabbare karta och siffror än det de visar på teven iallafall.Google har en ganska bra uppdatering tror jag.
Jag försöker intala mig att det finns viktigare delstater att ta men det är inte så lätt när man ser kartan bli allt rödare....
8 - 14 till Trump. Nu vill jag svära.
På teven är det olika mindre rutor som visar olika saker ibland, bland annat en karta. Annars är det bara längst ned som en linjal visar antalet elektorer (tror jag?) - där visar de 97 till C och 84 till T. Men samtidigt så säger de att Trump leder just nu lite grann.
Men vad i helvete, SDU?!
Jo men det är svårt att låta bli att tänka på att kartan ser väldigt röd ut och att Trump har flera elektorer just nu.Men så är det väl? Det är väl förväntat att Trump ska vinna fler, men Clinton ska vinna folkrikare?
TV4 har 97-128... De är tydligen snabbare att uppdatera.
De har uppdaterat för ett litet tag sedan nu TV4 är inget för mig, de har ingen autotextning.TV4 har 97-128... De är tydligen snabbare att uppdatera.
Inte googles. Intressant.Expressens visar 104 - 138 nu.
De har uppdaterat för ett litet tag sedan nu TV4 är inget för mig, de har ingen autotextning.