Bukes valvaka

Jag hade tänkt att jag inte ska sitta uppe hela natten, det gjorde jag för fyra år sedan. Men kan ju fan inte gå och lägga mig nu :nailbiting:.

Näe, jag har visserligen ingenting jag behöver gå upp till imorgon men att helt vända på dygnet hade jag inte riktigt planerat.

Jävla Trump :down:

Näe, jag har visserligen ingenting jag behöver gå upp till imorgon men att helt vända på dygnet hade jag inte riktigt planerat.

Jävla Trump :down:

Jag har inte heller nånting jag behöver upp till, men på torsdag ska jag upp tidigt och när jag vänder på dygnet får jag det så jävla trassligt med sömnen :down:.

Ja, usch. Börjar bli orolig nu.

Aha. Jag kollar på svtplay så det är nog samma. Men har flera tidningars grafik uppe och alla visar olika på antal elektorer :confused: trots att jag uppdaterar.
På teven är det olika mindre rutor som visar olika saker ibland, bland annat en karta. Annars är det bara längst ned som en linjal visar antalet elektorer (tror jag?) - där visar de 97 till C och 84 till T. Men samtidigt så säger de att Trump leder just nu lite grann.

Jag försöker intala mig att det finns viktigare delstater att ta men det är inte så lätt när man ser kartan bli allt rödare.... :arghh:
8 - 14 till Trump. Nu vill jag svära.

På teven är det olika mindre rutor som visar olika saker ibland, bland annat en karta. Annars är det bara längst ned som en linjal visar antalet elektorer (tror jag?) - där visar de 97 till C och 84 till T. Men samtidigt så säger de att Trump leder just nu lite grann.

"Linjalen" ser jag på play. Ja, det är antalet elektorer men de stämmer inte ens med livegrafiken på svt.se. Eller Aftonbladet, eller Expressen. Alla visar olika.

TV4 har 97-128... De är tydligen snabbare att uppdatera.

Men så är det väl? Det är väl förväntat att Trump ska vinna fler, men Clinton ska vinna folkrikare?
Jo men det är svårt att låta bli att tänka på att kartan ser väldigt röd ut och att Trump har flera elektorer just nu.

Enligt Google så bådar två av vågmästarstaterna gott medan T verkar leda i två andra.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka