Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan man liksom kicka ut USA från vårt universum i fyra år?Ja jag har knappt brytt mig, klart Clinton vinner liksom?!
Ja, det är det. Bästa politiska kommentatorn någonsin, tror jag bestämt.Är det han som pratar vid kartan?
Jag har önskat mig en kupp, helt ok med en militär sådan, bara man får bort honom från de där kärnvapnen.Med risk för att låta sjukt odemokratisk och hemsk, men... Kan någon vänlig själv typ råka ha ihjäl Trump? Bara litegrann? Eller iaf gömma honom nånstans och glömma var?
Sniper i publiken. Klart.Jag har önskat mig en kupp, helt ok med en militär sådan, bara man får bort honom från de där kärnvapnen.
Kan inte Obama typ vägra lämna ifrån sig posten?
Varför röstade folk på Hitler?VARFÖR röstar folk på honom? Fattar inte det här.
Har grymt svårt och bestämma mig vilken sändning jag ska följa
Tv4, med omväxlande svt och kanal 5 i reklamen såklartHar grymt svårt och bestämma mig vilken sändning jag ska följa
Typ Putin eller Trump?Jag funderar lite över vilken typ av ledare jag tycker är obehagligast - de "smarta idioterna" eller de "korkade idioterna". De sistnämnda borde ju rent logiskt få mindre inflytande i världen, men å andra sidan kan de väl ta beslut som inte är ett dugg jäkla genomtänkta och kan få riktigt otrevliga konsekvenser.
Typ så, ja.Typ Putin eller Trump?
Close enough?
Med risk för att låta sjukt odemokratisk och hemsk, men... Kan någon vänlig själv typ råka ha ihjäl Trump? Bara litegrann? Eller iaf gömma honom nånstans och glömma var?