Bukes valvaka

Enligt svts "clintons brandvägg" så finns det 6 avgörande stater och enligt Google så leder Clinton i tre i dem och Trump i de tre andra.

Jag skrattade av nervositet.

Jag tänkte att alla nyheter överdrev bara för att de ville få med en Trumphejare när de intervjuade folk på gata! Men ... är det verkligen så?

Är detta verkligen domedagen?
:banghead::banghead::banghead:

Med risk för att låta sjukt odemokratisk och hemsk, men... Kan någon vänlig själv typ råka ha ihjäl Trump? Bara litegrann? Eller iaf gömma honom nånstans och glömma var?
Jag har önskat mig en kupp, helt ok med en militär sådan, bara man får bort honom från de där kärnvapnen.

Kan inte Obama typ vägra lämna ifrån sig posten? :arghh:

Jag funderar lite över vilken typ av ledare jag tycker är obehagligast - de "smarta idioterna" eller de "korkade idioterna". De sistnämnda borde ju rent logiskt få mindre inflytande i världen, men å andra sidan kan de väl ta beslut som inte är ett dugg jäkla genomtänkta och kan få riktigt otrevliga konsekvenser.

Jag funderar lite över vilken typ av ledare jag tycker är obehagligast - de "smarta idioterna" eller de "korkade idioterna". De sistnämnda borde ju rent logiskt få mindre inflytande i världen, men å andra sidan kan de väl ta beslut som inte är ett dugg jäkla genomtänkta och kan få riktigt otrevliga konsekvenser.
Typ Putin eller Trump?
Close enough?

Jag kan bara titta in ibland , är på jobbet så följer någon text uppdatering på lokala tidningen men verkar vara i samarbete med expressen .
Känns läskigt..

Alltså, massor av högintelligenta/kreativa/yngre/kvinnor/osv kommer ju att vilja flytta ifrån USA - vad kommer att hända med landet då?
O_o

Kan nästan se det framför mig. När jag sitter i gungstol och säger "Jaa, det var början på undergången av supermakten Amerika..."

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka