Jag vet inte ens vilken jag skulle föredra... Putin eller Trump... det är som pest eller kolera. Verkligen.Typ så, ja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte ens vilken jag skulle föredra... Putin eller Trump... det är som pest eller kolera. Verkligen.Typ så, ja.
Precis! Bara en gång till, kom igen, snälla...Hehe, pratade med min mor om det idag. Hon sa "Det har ju hänt flertalet gånger att presidenter blir skjutna..! "
Var ligger det?
Jag som trodde att jag skulle kunna helt klart räkna med att Clinton vinner - hon hade ju runt 70 procent chans till att vinna var det väl?
Och nu börjar det bara klia i hela mig av bara tanken på Trump ..... gode gud, någon i vita huset, fort, plocka bort den där stora röda knappen!
... Jag vill vara kvar i universum ...Kan man liksom kicka ut USA från vårt universum i fyra år?
Så MÅSTE det vara!Jag trodde aldrig jag skulle säga detta men Trump kanske är smart och har koll:
Hur var det nu hojtade inte Trump att rösterna inte registrerades rätt?
*host* Jaaa kanske han hade något rätt i det ... kanske räkna en gång till?Jag trodde aldrig jag skulle säga detta men Trump kanske är smart och har koll:
Hur var det nu hojtade inte Trump att rösterna inte registrerades rätt?
Dumma idiotiska mejl!Florida. Trump tar det. Jag forklarada just for sonen att han maste flytta nu. Dar kan han ju inte bo.
Oh nej, det har varit jatte tatt sedan FBI's Comley gick ut och sa att det var fler emails att titta pa.
... Jag vill vara kvar i universum ...
104 - 140 ......
Someone save us.
Har inte Kalifornien en del elektorer också?
De nämnde på tv att NM, CO, WI, MI, PA, VA är viktiga för Clinton att vinna - stämmer detta?Hela Vastkusten ar super bla och kommer inte att ga till trump, det ar "swing stater" vi pratar om. Stater som inte ar traditionellt bla. Kaliforniens, Oregon's och Washington's electorates ar inraknade i Hillary's "bottom number".
SO ... nu ger de Ohio till Trump.
De nämnde på tv att NM, CO, WI, MI, PA, VA är viktiga för Clinton att vinna - stämmer detta?
(Om jag minns korrekt...)
"Vinner Ohio stort"Oh oh oh oh oh Ohio....
Herregud, jag trodde att vi skulle prata om de få möjligheter Trump hade till att vinna men NU PRATAR VI OM VILKA MÖJLIGHETER CLINTON HAR!
DEAD.
Här finns lista på swing states och ställning:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/live/1/