Bukes valvaka

Var ligger det? :o

Florida. Trump tar det. Jag forklarada just for sonen att han maste flytta nu. Dar kan han ju inte bo.:rage:

Jag som trodde att jag skulle kunna helt klart räkna med att Clinton vinner - hon hade ju runt 70 procent chans till att vinna var det väl?
Och nu börjar det bara klia i hela mig av bara tanken på Trump ..... gode gud, någon i vita huset, fort, plocka bort den där stora röda knappen!

Oh nej, det har varit jatte tatt sedan FBI's Comley gick ut och sa att det var fler emails att titta pa.

Kan man liksom kicka ut USA från vårt universum i fyra år?
:arghh: ... Jag vill vara kvar i universum ...

Florida. Trump tar det. Jag forklarada just for sonen att han maste flytta nu. Dar kan han ju inte bo.:rage:

Oh nej, det har varit jatte tatt sedan FBI's Comley gick ut och sa att det var fler emails att titta pa.

:arghh: ... Jag vill vara kvar i universum ...
Dumma idiotiska mejl! :arghh:

Du kan flytta till Sverige innan vi kickar ut USA, vi är inte såå elaka :D

Stackars mina naglar.
Jag hade popcornkärnor att gnaga på förut men nu är de slut, bara naglarna kvar :nailbiting:

Fy fan det är jobbigt nu ju. På jobbet och har tvn på i en av matsalarna på tv4 för att kunna slänga ett öga på hela spektaklet. Hur kan Trump leda!?!

Hela Vastkusten ar super bla och kommer inte att ga till trump, det ar "swing stater" vi pratar om. Stater som inte ar traditionellt bla. Kaliforniens, Oregon's och Washington's electorates ar inraknade i Hillary's "bottom number".
SO ... nu ger de Ohio till Trump.:arghh:

Hela Vastkusten ar super bla och kommer inte att ga till trump, det ar "swing stater" vi pratar om. Stater som inte ar traditionellt bla. Kaliforniens, Oregon's och Washington's electorates ar inraknade i Hillary's "bottom number".
SO ... nu ger de Ohio till Trump.:arghh:
De nämnde på tv att NM, CO, WI, MI, PA, VA är viktiga för Clinton att vinna - stämmer detta?
(Om jag minns korrekt...)

Herregud, jag trodde att vi skulle prata om de få möjligheter Trump hade till att vinna men NU PRATAR VI OM VILKA MÖJLIGHETER CLINTON HAR!
DEAD.

Mycket av Hillary's "bakslag" ar att Comley kom ut med den senaste e-mail "skandalen" ... det tippade hela hennes ledning. Sadana som inte var sakra valde att inte rosta eller att rosta pa Trump. Det har ar minsann inte kul.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka