Oh, du menade att han leder Wisconsin? Yes, MEN det ar inte fardigraknat annu och det som inte ar klart ar huvudsakligen storstader och darmed bla stater
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas på att du har rätt.Utah stangde sina rostlokaler for en timma sedan ... there's NO WAY de har raknar mer an nagra procent annu sa vi har ingen aning om vad som hander dar annu
Inte jag heller ... om inte stater som normalt sett är röda plötsligt blir blåa. Och om några vågmästarstater plötsligt ökar i antalet blåa röster.Jag kan inte se hur Clinton skulle kunna vinna nu?
Expressen skriver att Trump vunnit Florida.
Hon skulle dock behöva New Hampshire och North Carolina.Bara elva elektorer mellan dem nu dock.
Edit: Nu 4!
Sannolikheten för Trumpvinst: 93 %.
Blev chokad nu när jag kollade morgonens nyheter.
Står att Trump vunnit utah på expressen också.
De sa just på teven att Clinton skulle behöva vinna alla som är kvar. Uuuugghh.Hon skulle dock behöva New Hampshire och North Carolina.
Är det inte?Elelr rattare sagt ... det ar nastan fardigraknat, men inte helt annu.
Ah stod att det kom därifrån. Kanske därför jag inte såg det igen nu!Fox news hade det också, men tog sedan bort det. Hm...
Står att Trump vunnit utah på expressen också.
Jaha! Så dåligt.Om jag förstår Expressens grafik rätt, så räknar de vad som är troligt resultat istället för fastställt resultat.
Så nu håller jag mig till TV4 istället.