Bukes valvaka

Jag räknade precis och om Clinton vinner alla vågmästarstater som är kvar nu så blir det 272 elektorer, dvs preeeeciiiiiisss så det räcker.
:arghh::nailbiting:

Utah ar en "oddity" da Mormonerna hade oerhort svart for Trump pa grund av hans sprak och allmanna upptradande. De fick en tredje kandidat ... en Mormon, Evan McMullin, (mycket sympatisk man) som har varit super stark innan valet i alla fall. Utah ar normalt en rod (republican) men vi hoppas villt att han ska ta de flesta av Trump's roster och gor han det tar Hillary Utah.

Well, det är väl hittepåsiffror då antar jag att du säger? Varför undrar jag.

http://www.ksl.com/?sid=42131685&nid=165

Eh? tror du att jag hittar pa? Har ar googles svar pa Utah. Gratt ar "Inte raknat annu". Utah roststations stanger inte forran 10 PM deras tid ... det ar om en timma fran nu.
https://www.google.com/search?q=uta...d=chrome&ie=UTF-8#eob=enn/p/ut/0/0///////////

Utah ar en "oddity" da Mormonerna hade oerhort svart for Trump pa grund av hans sprak och allmanna upptradande. De fick en tredje kandidat ... en Mormon, Evan McMullin, (mycket sympatisk man) som har varit super stark innan valet i alla fall. Utah ar normalt en rod (republican) men vi hoppas villt att han ska ta de flesta av Trump's roster och gor han det tar Hillary Utah.

Men det handlar ju bara om 6 elektorer? Enligt svt i alla fall.

Right. Sa just nu stanger roststationerna ... forutsatt att det inte ar ko, da haller de oppet tills kon tar slut. Nu nar jag postar ar klockan exact 10:06 PM i Utah

Som jag sa, Utah ar traditionellt republican. Som overallt annars raknas de sma kommunerna med fa roster forst och de ar SARSKILT mycket republican. De roster som tar langst att rakna ar de i staderna och de ar de roster demokraterna normalt tar.

Just nu ligger Hillary och Evan straxt under Trump, men Salt Lake City ar inte raknat annu ... vi far se om det haller.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka