Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Räknade ihop de elektorer där Clinton leder i just nu och det är 48 stycken.Här finns lista på swing states och ställning:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/live/1/
Jag vet inte ens om jag kommer att kunna somna efter detta??
De nämnde på tv att NM, CO, WI, MI, PA, VA är viktiga för Clinton att vinna - stämmer detta?
(Om jag minns korrekt...)
StackareJag ska försöka jobba 8-10...
Wait! CO blev precis blått på googles karta?Hon har tagit VA, och bor ta CO och NM ... WI och MI ser ut att ga till trump .... HOWEVER, under 50% av rosterna ar inne nu. Hillary leder i PA annu. Det har ar ALDELES for tatt
Yeeesss!! Hon tog den också!Wait! CO blev precis blått på googles karta?
Räknade ihop dem, de hon redan har och de vågmästarstater hon vunnit i .... räcker inte för att vinna.Hillar har Washington, Oregon, och California ...
Och även om hon vinner Pennsylvania så räcker det inte.Räknade ihop dem, de hon redan har och de vågmästarstater hon vunnit i .... räcker inte för att vinna.
Fuck.
Fast Trump verkar leda där nu med nästan 30%?Oh ... hon bor ta Utah ocksa. Mormonerna dar ar i klar majoritet, de ar klart republikaner, och kan inte forma sig att rosta pa Trump. Eller Clinton.
Svaret pa det "conundrum" blev att en kandidat, Evan McMulling, Mormon och acceptabel att rosta pa stallde upp, sa forhoppningsvis kan Hillary ta Utah ocksa.
Enligt aftonbladet leder Trump med ... eh nu laggade hemsidan för mig.CNN ar nu inte sakra om Wisconsin langre ...