Var ligger det?Det ar bara 16% av Brevard County raknat annu ... Det mesta dar borde ga till Hillary.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var ligger det?Det ar bara 16% av Brevard County raknat annu ... Det mesta dar borde ga till Hillary.
Expressens visar 104 - 138 nu.
SVT har det, någon stackare sitter och skriver ned allt till texttvAutotextning?
Det här kommer inte gå bra
Var ligger det?
Nu visar Google också det!Expressens visar 104 - 138 nu.
Vi springer fort och chansarVågar jag gå på toa?
Också en fördel med fyran. Reklampauser.Vågar jag gå på toa?
Ja, jag sitter ju bara och bläddrar mellan flikarna och vet inte vilken jag ska titta påVarför kan de inte samköra???
Jag följer fyrans sändning, enbart pga Marcus Oscarsson. Tycker han är fantastisk. Även om resultatet inte ser så lovande ut för tillfället...
Expressen säger "Just nu leder Hillary Clinton". Så vi lyssnar på Expressen va?
Jag följer fyrans sändning, enbart pga Marcus Oscarsson. Tycker han är fantastisk. Även om resultatet inte ser så lovande ut för tillfället...
Samma här. Han är fan magisk, som att glo på en enhörningJag följer fyrans sändning, enbart pga Marcus Oscarsson. Tycker han är fantastisk. Även om resultatet inte ser så lovande ut för tillfället...
Jag som trodde att jag skulle kunna helt klart räkna med att Clinton vinner - hon hade ju runt 70 procent chans till att vinna var det väl?
Och nu börjar det bara klia i hela mig av bara tanken på Trump ..... gode gud, någon i vita huset, fort, plocka bort den där stora röda knappen!