Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill nog gärna tro att folk tar sitt förnuft till fånga när dom väl lägger sin röst i valurnan !
Förnuft?
Tänk på att det är väljare i USA du syftar på...
kanske illa av mig men jag har inte stort förtroende till förnuft i USA.
I mina öron låter det inte superförnuftigt att skåpa ut över 320 miljoner invånare hellerFörnuft?
Mickan!För övrigt kommer jag att bli djupt besviken om någon annan än Michelle Obama vinner imorgon natt. MICHELLE OBAMA!
Fast det har ju varit massor med rykten kring Donald Trump sen han ha misstänkts våldtagit den där 13-åriga tjejen. Att det inte gått vidare är ju för att hon vägrar att vittna då hon säger att hon flera gånger blivit hotad till livet ifall hon säger någonting, så hon håller tyst. Men enligt ryktet ska bevisen vara rätt så klara, men de faller om hon inte vittnar.Fast nu cirkulerar väl "pedofil rykten" om Clinton...
Fast nu cirkulerar väl "pedofil rykten" om Clinton...
Läste just en bekants inlägg.. Hon bor i USA och hon och hennes kamrater verkar rösta på Trump.
De är kristna och just den här pedofilgrejen va en stor "spik i kistan"...
Plus att de tycker att "usa needs change"...
Fast nu cirkulerar väl "pedofil rykten" om Clinton...
Läste just en bekants inlägg.. Hon bor i USA och hon och hennes kamrater verkar rösta på Trump.
De är kristna och just den här pedofilgrejen va en stor "spik i kistan"...
Plus att de tycker att "usa needs change"...
Jag tänker mer 20-30. Eller kanske 150. En total postapokalyps där det går att starta från scratch.
Att kandidaturen till positionen som världens mäktigaste ledare ser ut som den gör är ett symptom på väldigt mycket värre problem än vad kandidaterna själva utgör
Ja det är riktigt illa faktiskt .Förnuft?
Intressant/skrämmande analys:
"En auktoritär och nationalistisk längtan efter en stark man hotar att leda till västvärldens undergång.
Johan Norberg varnar för det riktigt stora hotet – demagogen som väntar runt hörnet."
http://www.expressen.se/kultur/farligare-om-trump-inte-vinner-i-morgon/