Åh, drömbilar... Jag har flera, men de flesta lär jag aldrig komma närmare än att se dem ute på vägarna vid något enstaka tillfälle...
Absoluta favoriten är Lamborghini Aventador. Jag älskar utseendet, ljudet och tja, det mesta förutom prislappen. När en åkte förbi mig förut...
Visserligen älskar jag nästan alla Lamborghinis modeller, även Gallardo som jag förut såg som tråkig var fantastiskt fin när jag såg den live och det gick snabbt att lära sig känna igen ljudet från motorn
Annars är jag väldigt förtjust i Lotus Elise, såg en på en parkering förut och den var ju jättegullig
Jag vill också ha en Fisker Karma. Jag gillar allt med dem, allt från utseendet till att det är bra miljöbilar osv.
Finns även flera varianter av BMW och Mercedes som jag gillar, så förhoppningsvis blir nästa bil något sådant, vad jag nu kan tänkas ha råd med. Helst vill jag dock ha en bil i någon rolig färg, för alltså... Det måste till en väldigt speciell design på bilen för att jag ska vilja ha en grå, vit eller svart bil. Typ Lamborghini-stil på bilen... Mardrömmen är att tvingas köra någon Volvo
I dagsläget har jag en betydligt tråkigare bil än en lambo, men den är åtminstone liten, smidig och i rolig färg! En jättegul och snäll Nissan Micra. Verkligen inte drömbil och lämnar mycket att önska, som att man inte skulle bli döv av allt buller när man kör på motorväg och en betydligt starkare motor, men jag trivs ändå med den just för att den är snäll mot mig.