Bukehundträff i Malmö????

J

J3O

Någon som tycker att det vore intressant att träffas med våra hundar på en picknick eller något?
Jag tror att det skulle vara jätte roligt...
 
Sv: Bukehundträff i Malmö????

Kanon.. Då hoppas vi att fler vill... :D
 
Sv: Bukehundträff i Malmö????

Ja det får vi ju hoppas. Fast jag tror inte här är så jättemånga från malmöområdet här tyvärr.
 
Sv: Bukehundträff i Malmö????

Jag med! Fast jag är från Ängelholm....

Är blandras tillåtet:devil: ?
 
Sv: Bukehundträff i Malmö????

Självklart.. Har ju bara 1 hund och han är blandras... Fast det kanske blir förbjudet med blandras och då missar jag hela träffen:angel: ... (Hoppas inte:p )
 
Sv: Bukehundträff i Malmö????

Yes!! Då var vi 4 st.. Hur många tycker ni att vi ska vara?
 
Sv: Bukehundträff i Malmö????

Jag har märkt att jag startat en trend här nu. Fler från andra städer planerar att oxå träffas.. Vi måste blir "värst" så försök varva så många som möjligt allihopa nu va??
 
Sv: Bukehundträff i Malmö????

Vi kan nog räkna med min polare och hennes hund också om det är ok? När har ni tänkt er? Jag jobbar så dumma tider.
 
Sv: Bukehundträff i Malmö????

Jag hade gärna också varit med men då min käre vovve numera har fyllts till bredden av hormoner och tycker han är störst, bäst och vackrast och ska bestämma över allt och alla som har fyra ben, så får jag nog avstå denna gången! Såvida inte alla era andras hundar är tikar för då går det utmärkt! Jag vet dock att linafina har en pojke...! Såg just att J30 också har en pojke...

Edit: Fast å andra sidan skadar det verkligen inte med lite miljöträning, jag kan ha min kopplad! Han är ju inte värsta bråkstaken i stan direkt. Bara tuff på ytan! Någon som har förslag på var denna träffen ska hållas?? Och när!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Bukehundträff i Malmö????

Jag hade tänkt mig ett av de får hundrastningsplatser där finns.. Kanske Limhamns fältet? Andra förslag är mycket välkommna!!

Min hanne behöver du inte oroa dig för eftersom han går undan. Jag kan ju inte lova nåt till 100% men alla de gånger vi mött hann-agressiva/dominanta hannar så har han ignorerat dem eller gått undan.
 
Sv: Bukehundträff i Malmö????

Nästa helg kanske?

Säg ni tider då ni kan så ska vi nog kunna fixa en tid som passar oss alla.. Inga förslag är dumma

Jag kan ju oxå ta med kameran och ta lite bilder så vi kan lägga upp här sen!!
 
Sv: Bukehundträff i Malmö????

Ja.. Söndagen låter ju inte helt fel..

Vad tycker ni andra?
 
Sv: Bukehundträff i Malmö????

Personligen gillar jag inte Limhamnsfältet längre då det dyker upp fler och fler kålhuvuden med sina vovvar där. Finns även dom som åker ner och släpper sin hund där och sen åker hem för att ett par timmar senare hämta sin hund igen. Sen blir min vovve lite orolig när folk plaskar i vattnet och måste genast dit och kolla läget...Lite jobbigt när det är ett barn som skriker i högan sky när en schäfer kommer galopperandes emot dom.. Dock vänder han så fort han ser att det inte är någon han känner, men ändå..! Då har han redan skrämt vettet ur både barn och föräldrar. Hmmm...finns det andra bra ställen...? *tänker så det knakar* Det finns ju en stor hundrastgård bakom Jägers som är fin. Folk sköter den bra och det är inte jättemycket hundbajs + att den är gräs. Finns en bäck en liten bit bakom som man kan svalka vovven i vid behov. De gångerna jag varit där har det varit bra folk där och alla frågar alltid om det går bra att släppa in sin hund till andra. Nästan alla gör det iallafall... Rötägg finns det ju lite överallt här i världen!
Söndag passar mig bra också, ska jobba på natten och börjar kl 18. Så helst innan dess!
J30 - Hur gammal är din vovve?

Någon med andra förslag på plats?
 
Sv: Bukehundträff i Malmö????

Min hund är 19 månader..

Menar du Käglinge rekreationsområde?
Eller menar du där det finns en agilitybana?

Eftermiddagen på söndagen nästa vecka vid 1-2 tiden passar mig utmärkt
Hur är det med er andra?
 
Sv: Bukehundträff i Malmö????

Näe jag menar bakom Jägersro Trav- och galoppbana. Där ligger en stor hundrastgård.

Den tiden du skrivit passar mig också, hur är det med er andra??

Min hund är 16 månader så det ska nog inte vara någon större fara!
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 081
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 664
Senast: fixi
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 475
Senast: Rugge
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 670
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp