Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror jag vet viken bro du menar, den ligger väl ganska precis rakt nedanför högskolan. Det går bara med löptik, har ju kastrerad hane![]()
Jag tror jag vet viken bro du menar, den ligger väl ganska precis rakt nedanför högskolan. Det går bara med löptik, har ju kastrerad hane![]()
Hm.. ja det beror ju på om det ösregnar tycker jag. Men iofs så behöver ju hundarna motion i vilket fall så. Vi kan ju hitta nåt skyddat ställe att fika på efteråt då bara.
Idag ringde de till mig om jobb på fredag, 7-14 ska jag jobba så jag tänkte höra om vi kan flytta fram träffen till kl 15?
Hm.. ja det beror ju på om det ösregnar tycker jag. Men iofs så behöver ju hundarna motion i vilket fall så. Vi kan ju hitta nåt skyddat ställe att fika på efteråt då bara.
Idag ringde de till mig om jobb på fredag, 7-14 ska jag jobba så jag tänkte höra om vi kan flytta fram träffen till kl 15?
Jag tänkte fråga så jag vet utifall....
Var ut och kollade vädret, ev. kan det bli regn på fredag i Gävle. Hur tänker ni andra göra om det regnar? Det är ju inte så kul att åka massa mil och ingen kommer! Jag går i alla väder så för mig spelar det ingen roll om det blir regn.
Håller tummarna för uppehållsväder.Men om någon ska banga så borde det ju vara jag egentligen som har pudel med en massa päls!
Jag kommer ha en till hund med mig också, mammas blandis Mimmi. Hon är typ 7 månader och väldigt snäll och glad. Hon har växt en del sen bilden är tagen.
![]()
Jo i Gävle är det fint med, inte regnat eller nå såf rå hoppas det håller i sig.
Japp vi ses 15 vid bron![]()