BukeHUNDAR Gävleborg!

Sv: BukeHUNDAR Gävleborg!

Jag heter Annika förresten, men det går bra att kalla mig för Anni också. :)

Ja bra träning det också :) Löptik har inte våran träffat förut...

Jo där kanske man kan träffas...eller? Vet inte vart det ligger men eftersom vi ska parkera högskolan någonstans så borde det fungera bra :)

Jag tror jag vet viken bro du menar, den ligger väl ganska precis rakt nedanför högskolan. Det går bara med löptik, har ju kastrerad hane :p

Jag tror jag vet viken bro du menar, den ligger väl ganska precis rakt nedanför högskolan. Det går bara med löptik, har ju kastrerad hane :p

Aha, jamen vad lämpligt att han är kastrerad då. :)
Jaa, den är ju rätt nära högskolan iaf, med slussar och grejer.

Jag tänkte fråga så jag vet utifall....
Var ut och kollade vädret, ev. kan det bli regn på fredag i Gävle. Hur tänker ni andra göra om det regnar? Det är ju inte så kul att åka massa mil och ingen kommer! Jag går i alla väder så för mig spelar det ingen roll om det blir regn.

Hm.. ja det beror ju på om det ösregnar tycker jag. Men iofs så behöver ju hundarna motion i vilket fall så. Vi kan ju hitta nåt skyddat ställe att fika på efteråt då bara.

Idag ringde de till mig om jobb på fredag, 7-14 ska jag jobba så jag tänkte höra om vi kan flytta fram träffen till kl 15?

Hm.. ja det beror ju på om det ösregnar tycker jag. Men iofs så behöver ju hundarna motion i vilket fall så. Vi kan ju hitta nåt skyddat ställe att fika på efteråt då bara.

Idag ringde de till mig om jobb på fredag, 7-14 ska jag jobba så jag tänkte höra om vi kan flytta fram träffen till kl 15?

Ja, för mig går det bra :)

Jo för mig går det bra att skjuta fram det till 15.00:laugh:

Hur långt är det runt då? det är väl runt boulongern(stavas?) vi ska gå?

Ja visst 15 går bra det med :)

Jag tänkte fråga så jag vet utifall....
Var ut och kollade vädret, ev. kan det bli regn på fredag i Gävle. Hur tänker ni andra göra om det regnar? Det är ju inte så kul att åka massa mil och ingen kommer! Jag går i alla väder så för mig spelar det ingen roll om det blir regn.

Ärch inte spelar väl regn någon roll...e så så många stora träd i boulongern så dom skyddar nog bra :D

Det bero väl på hur mycket det regnar med kanske ingen höjader att gå om det skulle spöregna hela tiden, för då vet inte jag hahu sugen jag skulle va på att gå:p

Men enligt svt.se så ska det regna på morgonen och kvällen. Enligt dom ska det vara uppehåll mellan typ 12 och 18 :) Så det borde inte regna hela tiden iaf kan man ju hoppas.

Håller tummarna för uppehållsväder. :) Men om någon ska banga så borde det ju vara jag egentligen som har pudel med en massa päls!;)
Jag kommer ha en till hund med mig också, mammas blandis Mimmi. Hon är typ 7 månader och väldigt snäll och glad. Hon har växt en del sen bilden är tagen.

IMG_0748.jpg

Nä va söt :)

Shit i dag gället det hörrni :D
Här i Ockelbo är det då fint väder än så länge i alla fall hoppas det är det i Gävle också. Och kommer att bli :)

Jag lär du komma i håg att ta med mej kakorna annars får jag väl skäll sen :p

Men vi sa 15.00 vid bron där va??

Håller tummarna för uppehållsväder. :) Men om någon ska banga så borde det ju vara jag egentligen som har pudel med en massa päls!;)
Jag kommer ha en till hund med mig också, mammas blandis Mimmi. Hon är typ 7 månader och väldigt snäll och glad. Hon har växt en del sen bilden är tagen.

IMG_0748.jpg

Vilken sötnos :love:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka