Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu behöver jag era åsikter. Om en häst inte är igång när man ska ta hem den på foder eller köpa den så innebär det ju att man inte kan provrida alls eller åtminstone inte ordentligt. Är det ett dåligt alternativ att ta hem hästen på prov i 2 månader för att själv sätta igång den tillsammans med egen tränare? (Med möjlighet att lämna tillbaka hästen om man inte passar ihop)
Jag känner att det är ett bra alternativ då jag känner mig säkrare på hemmaplan och för att jag alltid blir så nervös inför provridningar Men självklart är det en stor nackdel att inte provridit hästen innan man tar hem den..
Vad tycker ni?
Hel otroligt väder idag! 9+ och sol samt fick sluta oförväntat tidigt på jobbet= fantastiskt ridpass och humöret på topp. Har ännu inte tagit några bilder med min systemkamera på nya hästen trots jag ägt honom i tre månader redan. Får leta reda på någon som vill fota snart.
*vinkar med sin systemkamera*
Kommer du och fotar oss också?
Nu behöver jag era åsikter. Om en häst inte är igång när man ska ta hem den på foder eller köpa den så innebär det ju att man inte kan provrida alls eller åtminstone inte ordentligt. Är det ett dåligt alternativ att ta hem hästen på prov i 2 månader för att själv sätta igång den tillsammans med egen tränare? (Med möjlighet att lämna tillbaka hästen om man inte passar ihop)
Jag känner att det är ett bra alternativ då jag känner mig säkrare på hemmaplan och för att jag alltid blir så nervös inför provridningar Men självklart är det en stor nackdel att inte provridit hästen innan man tar hem den..
Vad tycker ni?
@ztsu
Som vanligt går det inte alls bra för mig när det gäller hästar.. Jag ringde henne som hon sa att jag skulle men då svarade hon inte och sen skickade hon ett sms att hon skulle ringa upp mig (Vi skulle prata om hästen och bestämma dag för provridning) . Jag väntade och väntade och dagen efter fick jag ett sms om att en annan tjej hade tagit hästen.. åh jag trodde verkligen på den här hästen..
Du har PM!Nope, shettisen har flyttat till sin nya familj! Har väl lyckats gå in i en trädgren eller nåt. Men det såg mycket bättre ut nu på kvällen