Hemma från Husaby. Killen gick igenom UA, passade på att vaccinera och kolla tänderna med.
Så nu är det bara sätta igång McFjant & Co
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hemma från Husaby. Killen gick igenom UA, passade på att vaccinera och kolla tänderna med.
Länge sen jag uppdaterade här men inget speciellt som hänt. Det rullar på, vi tragglar vidare på ridningen somgår rätt dåligt just nu. Pålle är hiskeligt pigg, så pass att hon till och från känns för svår och het och känslig och jag med mindåliga balans ger henne inte rätt signaler och då kokar det över. Jaja, bara träna vidare för nån gång ska man väl komma ner i den där jäkla traven! Vi har iaf äntligen kommit fram till vart låsningen i vänster varvet satt och vad vi behöver tränaa på där så det är ett stort plus!
Annars går jag runt och är supermegajättemasssanervös över tävlingen i helgen!!! Vore ju trevligt om vi inte kom sist men i nu läget hoppas jag att jag åtminstone kan slå ett ekipage iaf Håll gärna en tumme eller två!
@pemi Kul! jag var också där och tränade för AL, både fredag och lördag! Jag har tränat för henne några gånger förut men det var länge sedan nu. Jag gillar henne också, mycket för att hon som du säger inte bara kör på en volt hela tiden utan växlar lite. Sen är hon väldigt positiv. Även om det inte går speciellt bra för oss i dressyren just nu, ser hon ändå något positivt i mina taffliga försök. Inte så att man inte lär sig något, utan mer "jag ser vad du försökte med, det var bra, snart kommer du komma på det" - typ. Precis som jag behöver, en push i att man ändå är på rätt väg!
Vad är det för konstigt folk du hittat nu? Eller som hittat dej kanske man ska säga. Tyvärr verkar det finnas gott om knasbollar i hästvärlden..Varför hör bara konstiga folk av sig på fodervärdsannonser?
Vad är det för konstigt folk du hittat nu? Eller som hittat dej kanske man ska säga. Tyvärr verkar det finnas gott om knasbollar i hästvärlden..
Å den varianten! De är skoj!Nej men de vill att jag betalar ALLT(!?). Varför ska jag då låna ut hästfan?
Å den varianten! De är skoj!
HAHA vad är det för fel på folk?Sen skriver de VÄRSTA kravlistan En krävde att han hade en viss sadel för hon satt bäst i den (?)
HAHA vad är det för fel på folk?
Eh, man undrar verkligen om vissa är på riktigt.Sen skriver de VÄRSTA kravlistan En krävde att han hade en viss sadel för hon satt bäst i den (?)
Gah! Precis anmält mej till första riktiga dressyrtävlingen med Wille, debut blir i Tidaholm den 12/4, himmel så nervös jag kommer att bli. Men, men någon ska ju komma sist så. Kom inte med i laget den omgången så det får bli uppvärmning inför min första lagomgång i Mullsjö 2 maj. Har inte tävlat på 10 år så detta med TDB är ju också nytt.
Då kommer jag vara funktionär så lovar vara diskret hejjarklack !
Det kan behövas. Känner inte riktigt att vi är klara för start, men det är ju några veckor kvar och kondisen ökar för varje dag så det löser sig nog. Bäst att passa på när han är fräsch, med Wille vet man ju aldrig hur länge det varar...