Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon i gruppen som bor i eller nära Skövde som skulle kunna handla en sak åt mig på Hööks?
Hehe vad?
Muta?
Ah ok. Förmiddag kan bli lite tight för mig för vi är massor med för lite folk just nu också. Mig passar nog dom flesta kvällar annars, förutom helgerna givetvis :O gött att bo på så litet avstånd till tränaren hörru
Hehe, japp. Där håller vi till.
Härligt att det gick så bra trots att det lät riktigt trångt med 6 ekipage och 3 lektioner samtidigt :O
Men blir ju så nyfiken, vet du vem som höll westernlektionen?
Förresten, hur ser väglaget ut hos er andra? Hos mig är det skitväglag i skogarna på grusvägarna just nu. Det är blankis! Vi hade tänkt att rida bort till en mindre gräsväg idag men vi kom inte ens dit för det var sån isbana.. så förbannat jävla tråkigt! Vi fick rida på ett av gärdena istället men det är inte heller optimalt då snön är så hård nu och man inte ser hur det ser ut under.. I och för sig höll både jag och mamma höll på att flyga av idag när hästarna brallade runt så de tyckte väl att det var kul, men jag bara oroar mig för stenhårda grästuvor eller nåt som göms under snön..
Så jävla less på motgångar just nu.
Hittade detta i hagen idag. Ett litet sår och han ser ut såhär, är varm och haltar
Den gröna Spooks-västen såklart!
Har ringt och lagt undan den, men det är ändå 6 mil enkel väg...