Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det stod att reserv och startlista skulle publiceras nånstans, men jag fattar inte hur man skulle anmäla sig :P vore jättesnällt om du orkade kolla
Anmält mig till LC och LB. Vet 27e om vi kan vara med efter killens ÅB på Husaby. Vid osis får jag dra tillbaka anmälan då. Så har du anmält dig till dem får du väl vara elak och hoppas han inte är renJa men se så lätt och smidigt det var. Då får jag hoppas att någon stryker sig vad blir det för klass för dig @Ackio?
Jag kan vara hejarklack!
Jag kan också vara hejarklack!Jag kan vara hejarklack!
Vi kommer driva in det. För de som inte följt reglerna. Tyvärr.
Vad kul att de trivdes och hoppas de kommer fler gånger. Själv anmält mig till nästa som är 22 mars.
Hoppas ha en hel häst då och se hur lång tid det tar innan han kastar av mig haha
Är det ingen pay n jump i närheten i mars/april? Skulle vilja hoppa lite lågt, 70 cm eller nåt..
Vågar inte ge mig på dressyr än. Vi är inte samspelta än och den enda gången jag testat att köra nedsuttet studsade jag runt som en pingisboll på crack
Jag har ridit två dagar i rad nu.
Hästen skötte sig EXEMPLARISKT! Så nöjd! Inget studsande, inget hoppande, inget skuttande åt sidan, inga stopp, inga bockningar - så stolt!
Kan snoka lite när vi pratat om att ha en här. Tror vi har från 50 cm uppåt
JaaaVad härligt när det fungerar!