Ah! Lönnbacken hos A+E? Enda stallet i Naum jag känner till..
Hehe, japp. Där håller vi till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah! Lönnbacken hos A+E? Enda stallet i Naum jag känner till..
Någon här som ska till Göteborgs Horse Show iår?
Japp, jag och stallägaren ska dit. Vi ska bara gå på mässan, inte på själva showen. Blir nog på lördagen, hennes sambo vill nog följa med också och han jobbar på veckorna (som folk ofta gör ). Blir kul! Fast vi får inte shoppa för mycket, hade tänkt ta tåget in
Var det i Tidaholm @Ackio? En bekant var där med sin ponny och hon tyckte det var bra ordnat iaf!
Men jädrigt tråkigt med folk som inte dyker upp.. speciellt i dressyr då det ju oftast blir fullt. Dåligt stil!
@Ackio Ja, det var nog just det min bekant menade kan jag tänka mig. Hennes dotter var ute på sin första dressyr"tävling" och det blev en väldigt bra start för henne Fick ni betalt ändå? Det är ju rätt surt för klubben annars om man förlorar massa pengar när folk inte dyker upp..
Någon här som ska till Göteborgs Horse Show iår?
@Ackio så himla tråkigt när det blir så men skitbra att ni ska driva in pengarna ändå. Kanske får folk att tänka till lite nästa gång. Hur ofta är det pay&rides där? Var på en i Götene förra året och det var ju riktigt kul att testa på lite dressyr med min crazyhorse
Vad kul, då ska jag försöka komma iväg i mars då
Oj hjälp! Då får jag snabba mig!!