@cajo1312 Ingen aning, vet bara att det är en kort kort pay&ride. Mer info kommer står det på hemsidan. Har inte ridit distans på femtielva år så det ska bli riktigt kul! Men 15 km rider man på två timmar utan problem. Min otränade, feta 20-åring som helst kryper fram fixar drygt milen på 50 min blandad terräng om man pressar honom. En normal häst med normalt tempo klarar det utan problem. Och man kan ju se det som en kul grej och ta det helt i sin egen takt, det är ju lite det som är meningen.
@doleron Bra, då provar ni distans med så är det bara körningen kvar sen!
Du har ju sett min loppa på tävling, ibland vet man inte om det går att styra Haha, det kanske är därför jag håller mig på Wras, brukar inte vara så mycket folk där att springa över
Fasen, distans kanske vore perfekt för oss egentligen. Jag älskar det, hästen är galet motiverad att springa tills jorden stannar, finns ingen att springa över.. Kanske ska börja spana efter en lite lättare sadel, skaffa ny pulsklocka och börja träna igen
@doleron Bra, då provar ni distans med så är det bara körningen kvar sen!
Du har ju sett min loppa på tävling, ibland vet man inte om det går att styra Haha, det kanske är därför jag håller mig på Wras, brukar inte vara så mycket folk där att springa över
Fasen, distans kanske vore perfekt för oss egentligen. Jag älskar det, hästen är galet motiverad att springa tills jorden stannar, finns ingen att springa över.. Kanske ska börja spana efter en lite lättare sadel, skaffa ny pulsklocka och börja träna igen