Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh inte då.
Lycko dig som har grusvägar. Det har inte jag. Jag har haft kolsvart skog eller pissblöta kolsvarta hagar att välja på. Jag har valt soffan..
Åh jag vill också ha ridhus!!!
Aha ok. Men varför inte sko på hästen?
Min "hästkrake" är tyvärr riktigt "otursförföljd". Fick en ful ligamentskada på ett framknä som 2,5 åring (långt boxvila). Blev mot alla odds ok och kunde ridas in som 3,5åring. Lyckades sen med en fissur på kronbenet på ett bakben så det blev operation för att ta ut benbiten (en lång boxvila till), sen då detta med fötterna (som jag egentligen tror hör ihop med tidigare skador). Så han är 7 år med ligger långt efter i utbildning. Tur att han är söt för han är då inte billig i drift precis.
Suck.. Och det värsta är att jag förmodligen kommer få stryk av er på nästa tävling ändå. Måste vara för att du har en bra hästskötare, det gick ju bra för mej med när jag lånade henne. Tror jag får göra det igenJag har valt soffan..
Men blä Låter som en riktigt olyckskorp.
Jo han har verkligen haft sin beskärda del av skador. :-( Men nu hoppas vi på att 2015 blir ett friskt och skadefritt år! Vore väl sjutton också om vi inte skulle ta oss ut och tävla lite dressyr!