Modett
Trådstartare
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3
Jo det har varit en hektisk februari och mars verkar inte bättre. Men det ger nog med sig, mycket av göromålen är ju för att vi nyflyttat och det är en övergående fas
Mysigt att rida, hade jag gärna gjort idag men det blir att laga kalasmat istället hela dagen och ta emot gäster som dräller in en efter en och ska ha husvisning. Man börjar kunna "the grand tour" vid det här laget, ger dem snart en bandspelare och säger -äh gå runt och kolla själv
Precis, för då kommer man även på allt man inte hinner med!
Kompisen kan få komma och fota mina med
Oj, det låter som att du har det du gör! Och grattis till graviditeten
Jag ska faktiskt ut och njuta av det fantastiska vädret från hästryggen idag igen, nu är det alldeles för länge sedan sist (läs 1½ vecka)
Jo det har varit en hektisk februari och mars verkar inte bättre. Men det ger nog med sig, mycket av göromålen är ju för att vi nyflyttat och det är en övergående fas
Mysigt att rida, hade jag gärna gjort idag men det blir att laga kalasmat istället hela dagen och ta emot gäster som dräller in en efter en och ska ha husvisning. Man börjar kunna "the grand tour" vid det här laget, ger dem snart en bandspelare och säger -äh gå runt och kolla själv
Jag känner igen det där... Man ska itne börja tänka på hur mkt det är an måste hinna med då blir man bara depp :S
En kompis har fotat
Precis, för då kommer man även på allt man inte hinner med!
Kompisen kan få komma och fota mina med