Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Ååh, har ni en dobbis?! :love: Vi hade en dobbis när jag var liten. Har alltid velat ha en egen sen dess. Får väl se när ens dröm kan gå i uppfyllelse! Lär ju inte bli i en etta på 30kvm iaf! :angel:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

En dobbis och en rottis, två mördarhundar ;) Rottisen är mycket mer lättsam, måste bero på att hon är min :angel: Hon är en Tjuren-Ferdinand-typ som helst ligger och blir kliad på magen. Till skillnad från Dobbisen som är mycket mer intensiv och utagerande.

Den dagen du har din gård med eget stall så får du slå till på en Dobermann! :idea:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

*kl*

Okej, då var det dax för en sista koll om det blir fika eller inte på söndag kl 13! Fyll på listan ni som kan vara med:

Modett




Tänkte att jag PM:ar vägbeskrivning till berörda parter senare under veckan om det blir fika av.
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

*kl*

Okej, då var det dax för en sista koll om det blir fika eller inte på söndag kl 13! Fyll på listan ni som kan vara med:

Modett
Safira



Tänkte att jag PM:ar vägbeskrivning till berörda parter senare under veckan om det blir fika av.

:bump::bump:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

@Modett
Önskar jag kunde komma men måste nog bråka med C-uppsatsen (som givetvis inte klarade deadline...). Hoppas ni har trevligt!
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Jag vill, men jag vet inte om jag kan lova att jag är körbar...är nämligen på 100års kalas + inflyttningsfest kvällen innan. Gah, så svårt!!
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Är det här den tredje tråden? oj, jag har verkligen missat saker här minsann :)

vem jag är, hmm ;) bor som sagt i norrbotten, har en islandshäst som är fem :D

oerhört bra och detaljerad beskrivning lyckades jag verkligen få till ;)
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Meneh, en fikapaus ger ju bara mer energi för fortsatt skrivande :idea:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Kanske det går att ordna samåkning på något sätt :laugh: Bra för miljö, plånböcker och bakfyllor!
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

hehe, ja faktiskt, det vore ju en idé. :) Får se vad inviciblestables säger, om hon ska fara?!
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Precis, vi får se om tillräckligt många lyckas komma loss för ett litet fikabreak :laugh:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Det är där problemet ligger... Jag tog lite för många fikapauser under skrivandet, vilket är orsaken till att jag inte klarade deadline *suckar*. Men jag hojtar till om det blir ändring (läs: om jag grips av en oerhörd arbetslusta och gör klart uppsatsen innan helgen).
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Sätt lite sprätt på skrivandet så ska du se att det ordnar sig! Tänk så sköööönt att ha helgen fri.
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Heh, jo, det vore vackert *suckar och drömmer sig tillbaka till högstadiet då man hade såväl lov som lediga helger*. Men då ska man förbereda grävjobbet. Du har inget du känner att vi journalister borde gräva lite djupare i? :p
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Oooh, tänk vad mycket gött du kan gräva i :idea: Får overload i hjärnan! Måste vara inom kulturjournalistik, eller får du välja fritt?

Hade länge en tanke inför min c-uppsats om att granska fördelningen av tv-tid ridsport vs. hockey/annan mansdominerad sport. Men den uppsatsen hann komma just innan det var dax för mig, så då kändes det ju inte så aktuellt längre :cool:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

hehe, ja faktiskt, det vore ju en idé. :) Får se vad inviciblestables säger, om hon ska fara?!

Klart att jag hämtar upp dig, inga problem.:laugh: Hoppas nu bara att "vår" Johan inte blir sjuk, han hade väldigt ont i halsen i dag. Isf. har vi inte ledig helg utan måste skutta till la´går´n i stället. Och då kan jag inte åka, blir för stressigt att hinna. :(

Kicki :laugh:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Du får uppdatera sjuklingsstatusen imorrn så vi vet om det blir fika av eller ej :laugh:

För kan du så borde vi väl vara 4 pers iaf.. Mindre än så vore trist, bättre att skuffa fram datumet lite då.
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Ja men kan jag åka med dig så blir det ju superbra, då behöver jag inte fundera om körningen :angel:
Så isåfall är jag med!!
 

Liknande trådar

Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 210
Senast: Svartkatt
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
571
Senast: CaisaCax
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
765
Senast: Raderad medlem 149639
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 483
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp