Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Japp det gör jag. Han verkade inte sämre i em. iaf, så jag hoppas på det bästa.

Kicki :laugh:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Nej då kan du kalasa i lugn och ro på lördag. :D

Kicki :laugh:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

@Modett
Hehe, nej, vi får gräva i vad vi vill. Men helst ska det ju vara något som kan publiceras i en tidning och skapa rubriker (typ gräva i var kommunens pengar EGENTLIGEN hamnar, eller vad Bostaden gör av all värme som borde gå till lägenheterna de har hand om :p).
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Ah, lite lokal förankring där. Men står du precis i startgroparna eller är det här den sista snurren på uppsatsen? När ska du vara klar?

*kl*
PM:ar vägbeskrivning till Bollen, Safira och Invinciblestables. Är det någon annan som vill hänga på så får ni hojta till!
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Blir kalasbra:) Försöker å skriva ut den på jobbet, får se om jag lyckas. Men lät ju inte som att det skulle vara så svårt att hitta! (säger jag som ska åka, haha:angel: )

Vilken tid är det vi sagt?
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Nä det är inte så svårt faktiskt, mest bara att följa vägen långa sträckor och byta väg ibland :angel:

Kl 13, så vi hinner äta lunch innan och bli hungriga igen inför middagen ;)
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Vi ska nog kunna hitta, vägbeskrivningen var ju bra.

Kicki :laugh:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Jag har nog samlat all data. Nu ska den bara skrivas ihop. Är ju passande att man fått skrivkramp.
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Det brukar lossna bara man fikar på söndagar ;)
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Hehe, så det är det som är hemligheten bakom alla framgångsrika uppsatser och avhandlingar? :D Fast pratar vi humanister så måste det finnas rödvin med i bilden nånstans.
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Har fått din vägbeskrivning :laugh:

Ska höra med en kompis med om hon vill följa med, hon behöver nämligen ut o träffa lite nytt folk och sen är det ju ägaren till den fina shettisdamen som jag visade så jag hoppas att ni inte misstycker om hon följer med.

nu blir det till att fara till stallet så att vi kan göra iordning för ponnyridningen :bump:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Oh ja, fyll dig stinn på socker så ska du se att du - om än kanske lite darrig - knattrar på tangenterna som en duracellkanin sen :D

Rödvinet tror jag är till för att underlätta landningen efter sockertoppen.
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Hon kan ta med sig shettisen och lämna den i mitt stall :devil:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Hehe, men jag kan med glädje lämna min något galna katt i ditt stall, hon har just grävt ut blomjord över hela lägenheten IGEN! :devil: andra gången den här veckan...suck!!!
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Men SÅ taskiga ska vi inte vara mot katten, dobbisen käkar nämligen kissar till frukost. Eller, han tror åtminstone att katter är till för att jagas, för hans eget höga nöjes skull.

Safira: Mäh, fattar inte varför.. I och för sig så blir Akilles alldeles för kollrig i huvudet av brudar, kanske inte så små brudar men vågar inte chansa :D Han tror ju att han har bollarna i behåll och vill gärna använda dem.
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Kompenserar och lovar att ha släckt och avstängt hela natten ;) Miljön i all ära, vägrar sitta i becksvart mörker ute i skogen en timma!
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Nämen, man kan ju istället mysa med tända ljus :D, använder man tillräckligt många värmeljus blir det varmt och gött också. Vilket definitivt behövs där jag sitter just nu. Snåla, snåla hyresvärdar är inte bra.

Fast jag ska inte kasta sten. Själv var jag såpass duktig att jag faktiskt släckte alla lysen och tände ljus (och satte laptopen på batteridrift) men samtidigt så hade jag fullt med tvätt som stal elektricitet i tvättstugan :D
 

Liknande trådar

Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 210
Senast: Svartkatt
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
571
Senast: CaisaCax
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
765
Senast: Raderad medlem 149639
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 478
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp