Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Aha se där :D Tyckte jag kände igen din tatuering i nacken från någonstans här på Buke, fast var inte säker.
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Aha, så det var den som utmärkte mig, så lustigt, det är nog första gången :p
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Haha, jag vet inte, men det är aldrig någon tidigare som känt igen mig från någon tatuering. Brukar väl mest vara att jag pratar så jävla mycket isåfall :angel: ;)
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

kl

på lördag ska jag följa med på utställning med stallets shettis :bump: ska bli skoj och annorlunda att vara på och hoppas att det går bra för henne, första gången i vuxenklass nu.

Såhär ser den lilla söta damen ut, är från i somras.

9b328085081e98d98f4f037be35d6b79_552_424.jpg
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Gudars vad snygg:love: Du har ingen bild man ser huvudet bättre på?
Hoppas det går bra för henne.
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Jättesnygg! Vilken liten pärla!

Mitt enda minne från utställningsvärlden är inte speciellt trevligt, domaren var ökänd för sitt otrevliga sätt och levde verkligen upp till sitt rykte. Gick trots allt bra för Änglahästen (som då var föl), hon blev en Klass I:a och mamma Modett premierades upp till AB.
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Här hittade jag en huvudbild, måste ju bara säga nu att det är inte mina bilder utan jag har lånat dom av min kompis som äger pållen men hon har säkert inget emot det.

246df92dc48202560f534f5f76059baa_554_402.jpg


Det är världens häftigaste ponny, kanonfin att köra och ska jämt pussas när man håller på med henne i stallet. Väluppfostrad och van vid det mesta så hon blir inte så skraj för allt även om hon bara är 3-4 år.

Kul att ni med gillade henne :laugh:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Ååh, måste nog bearbeta sambon lite om att vi behöver en shettis :angel:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

haha ja gör det :D Finns ju en minisläde till denna med som vi ska köra med nån dag sen och ta kort, kommer säkert att se ännu sötare ut :bump:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Japp då var man hemkommen efter en lång dag.

Lillan (shettisen) var urduktig idag och blev inte bara klassvinnare utan champion sen och tillslut även BIS :banana::banana::banana: S åkte dit utan några förhoppningar alls eftersom där var många andra fina men allt gick ju bara super. Den som sen blev reserv BIS är hingsten hon ska betäckas med i sommar så det kommer nog att bli ett himla fint föl.
Har tyvärr inga bilder från idag nu men får se sen om jag kommer över några bilder som togs.

Så ikväll är alla glada i stallet :banana::banana::banana::banana:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Hon ser ju fantastiskt snygg ut på bild, så det var ingen chock :laugh:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

KL

Oj nu vare länge sen jag kikade in här...

Idag var det fotografeing som stod på schemat, har fått ett smakprov

30547969.jpg


Om några dagar får jag resten :) Att några dagar kan kännas så långt bort :O
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Härligt! Hade också velat ta några fina bilder på grabbarna nu när det börjar bli så fint ute. Men när jag ska hinna det, är frågan..
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Bara å ta sig tid :)

Nu blir det däremot inge mer att släppa lös han på ridbanan förns jag satt upp distansisolatorer och elband vid grinden, han hoppade nämligen över grinden...
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Tjohej, ta från vaddå?! :eek: Alla detaljer blir lika lidande om jag försöker stjäla tid av dem: heltidsjobb (=arg chef), nyflyttade (=oordnat hus), 30-årsfest (=besviken sambo och 20 besvikna gäster), vedhämtning (=kallt och dyr elräkning), snöskottning (=svårt att ta sig någerst), gäster varenda helg så långt ögat kan se (=ledsna om de inte får komma och träffa oss), djur som behöver sin dagliga motion och tillsyn (= blir knäppa av understimulans), graviditetsbestyr (=suck), matlagning (=hungrig) osv.. Blir matt bara av att tänka på det :crazy:

Men det ska väl lugna sig nån gång :) Skönt man kan slappa bort lite tid på luchrasten, även om det inte blir några hästar fotade :D

Anlitat någon fotograf eller fotat själv?
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Oj, det låter som att du har det du gör! Och grattis till graviditeten:laugh:

Jag ska faktiskt ut och njuta av det fantastiska vädret från hästryggen idag igen, nu är det alldeles för länge sedan sist (läs 1½ vecka:D)
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Jag känner igen det där... Man ska itne börja tänka på hur mkt det är an måste hinna med då blir man bara depp :S

En kompis har fotat :)
 

Liknande trådar

Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 213
Senast: Svartkatt
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2
Svar
37
· Visningar
1 795
Senast: miumiu
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
571
Senast: CaisaCax
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
765
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp