Bukefalos hästkalender

Sv: Bukefalos hästkalender

Kolla upp Kalenderhjälpen på Facebook (men du får nog inte ett särskilt positivt svar där)

Sv: Bukefalos hästkalender

Det blev en succé, men för mycket arbetsinsats hamnade på några få dom drog ett för stort lass för att orka en gång till.
Andra året gick dessutom betydligt sämre inkomstmässigt. Det blev för mycket konkurrens med andra välgörenhetsklappar :-):-)

Brinner någon för att dra igång ett projekt igen kan ni säkert få råd från oss som var med.

Liknande trådar

Tjatter Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi diskuterar vilka kalendrar vi är nöjda med, vilka vi är mindre nöjda med, vilka vi kommer att köpa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 241
Senast: Habina
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 905
Senast: Raderad medlem 149639
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 153
Senast: Gunnar
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 667

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka