Problemet är att det går inte ens att säga vilka som är de mobbade på bukeDe mobbade tvingas byta skola och de mobbade uppmanas lämna buke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Problemet är att det går inte ens att säga vilka som är de mobbade på bukeDe mobbade tvingas byta skola och de mobbade uppmanas lämna buke.
Eller vilka mobbarna är ,för det koms inte ihåg eller så duckas frågan,men gnället fortsätter.Problemet är att det går inte ens att säga vilka som är de mobbade på buke
Och att det inte finns "forum plikt" som det finns "skolplikt" ett diskussionsforum är inte för alla utan riktar sig till de som vill diskutera på de premisser som forumet erbjuder.Problemet är att det går inte ens att säga vilka som är de mobbade på buke
Ja och det finns en person som varit kränkande mot mg och andra. Samtidigt är hen en person som säger sig vara mobbad här. Så hen är både mobbad och mobbareEller vilka mobbarna är ,för det koms inte ihåg eller så duckas frågan,men gnället fortsätter.
Ja men hur ska det gå till i praktiken. Det är en sak att vilja en annan sak att genomföra. Alla duckar för den frågan. Problemet är inte att jag inte förstår förklaringen utan att det antingen inte finns en förklaring eller att jag missat den totalt.Lobelia - vi, det är bland annat du och jag samt alla andra här på forumet - tillsammans.
I praktiken - nåja, ge det ett försök, tänk om det är mindre svårt än det verkar?
Förklara - är en hel del som har gett utryck för att de har förstått hur vi som försökt förklara menar, även sådana som inte håller med. Fråga dem de kanske är duktigare på att förklara på ett sätt så du förstår hur vi menar.
Menar inget illa med detta inlägg, men nu orkar jag inte vrida och vända på mig längre, utan jag tackar för ordet, många insikter har jag fått på vägen i denna tråden och det tackar jag för!
Ptr
I praktiken - nåja, ge det ett försök, tänk om det är mindre svårt än det verkar?
Självömkan Inte fått tillräckligt med likes på sistoneJa och det finns en person som varit kränkande mot mg och andra. Samtidigt är hen en person som säger sig vara mobbad här. Så hen är både mobbad och mobbare
Egentligen borde alla ignorera totalt den personen så kan den sitta och skriva bäst den gitter.Självömkan Inte fått tillräckligt med likes på sistone
Utfrysning? Det om något är mobbing.Egentligen borde alla ignorera totalt den personen så kan den sitta och skriva bäst den gitter.
Så kan vi inte gör,då känner den sig opopulär Men det är ju rätt årstid för en extra koftaEgentligen borde alla ignorera totalt den personen så kan den sitta och skriva bäst den gitter.
Alla kommer inte ignorera, användaren har de som håller med så det hade inte varit någon utfrysning, men som @dobbis säger så är det ju rätt årstid med koftor nu.Utfrysning? Det om något är mobbing.
Något som gör mig mer och mer arg, ju mer jag tänker på det. Det finns en och annan här som, vad jag kan se, hela tiden slänger in ¨ved på brasan¨ och skriver att de är mobbade. Ideligen påpekar att det eller detta får ni inte skriva. Navigerar i den yttersta gråzonen för vad som är inom ramarna.
Det, om något, ställer väl till det för de som, på riktigt känner sig tilltufsade.
När det finns de som, vad jag tror av många, uppfattas som att de oupphörligen skriker mobbing och kränkning utan att egentligen mena något annat än att trissa upp stämningen och ställa till osämja, blir ju de som kanske skulle behöva komma fram också ignorerade.
Problemet är att det går inte ens att säga vilka som är de mobbade på buke
Eller vilka mobbarna är ,för det koms inte ihåg eller så duckas frågan,men gnället fortsätter.
Självömkan Inte fått tillräckligt med likes på sistone
Egentligen borde alla ignorera totalt den personen så kan den sitta och skriva bäst den gitter.
Så kan vi inte gör,då känner den sig opopulär Men det är ju rätt årstid för en extra kofta
Va PM från @Gunnar nej han skriver aldrig till migVem mer än jag fick ett pm från Gunnar? pga dom sista inläggen i tråden.
Japp för inlägg 1420Va PM från @Gunnar nej han skriver aldrig till mig
Nej det är jag som är utmobbad, jag har ju skrivit ungefär samma någonstans Mobbad av självaste "guden" @GunnarJapp för inlägg 1420
Är det nu jag ska börja skrika om mobbing
Eller vi andra misstänka favorisering då flera påtalat samma sak xxxx antal gånger?Japp för inlägg 1420
Är det nu jag ska börja skrika om mobbing