Eller vi andra misstänka favorisering då flera påtalat samma sak xxxx antal gånger? ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller vi andra misstänka favorisering då flera påtalat samma sak xxxx antal gånger? ..
Ja visst är det tragiskt när man diskuterar på ett diskussionsforumDen här tråden är verkligen djupt tragisk. Jag blir bara ledsen över hur "vuxet" folk beter sig. Häpnadsväckande.
Det är inte något att skämta om egentligen. Har du blivit utfryst någon gång?Alla kommer inte ignorera, användaren har de som håller med så det hade inte varit någon utfrysning, men som @dobbis säger så är det ju rätt årstid med koftor nu.
Var beter jag mig så barnsligt illa att det är obehagligt?Begriper ni inte att ni just nu, dobbis, vallhund o Gnist med flera beter så fullständigt barnsligt och illa så det är obehagligt. Varför håller ni på såhär?
Ja, jag har varit det och lärt mig den hårda vägen att inte låta mobbare vinna. Att ständigt och jämt hacka på andra, tala om för dem hur saker ligger till, att förvränga vad som sägs till sin egen favör, ja, jag ser det mycket tydligt i tråden och jag tror att det är pga att jag även klart och tydligt sagt ifrån flera gånger som gjort mig till måltavla när den vi tänker på klipper och klistrar ihop från flera trådar och i trådar.Det är inte något att skämta om egentligen. Har du blivit utfryst någon gång?
Men det är en person du skriver om. Varför hänga upp sig på vad den personen skriver?Ja, jag har varit det och lärt mig den hårda vägen att inte låta mobbare vinna. Att ständigt och jämt hacka på andra, tala om för dem hur saker ligger till, att förvränga vad som sägs till sin egen favör, ja, jag ser det mycket tydligt i tråden och jag tror att det är pga att jag även klart och tydligt sagt ifrån flera gånger som gjort mig till måltavla när den vi tänker på klipper och klistrar ihop från flera trådar och i trådar.
Varför finns den här och flera liknande trådar på kort tid?Men det är en person du skriver om. Varför hänga upp sig på vad den personen skriver?
Var beter jag mig så barnsligt illa att det är obehagligt?
Är det för att jag lite skämtsamt skrev om favorisering som svar på ett annat inlägg och skrev att det går sån rundgång i sådana här trådar just nu som är så fasansfullt? Jag menar med tanke på att det är ungefär det jag skrivit i det sista. I övrigt kan jag inte se vare sig något barnsligt, illa eller obehagligt i mina upprepade förslag (i olika trådar dessutom) att om man känner sig mobbad så bör man kontakta antingen Gunnar eller någon av övriga moderatorer.
Va? Jag vet inte vem jag stöttat som är mobbare? Jag är väldigt kritisk mot bla Gammelns sätt att agera i diskussioner och jag begriper inte hur labb resonerar alls. Men jag anser ändå att dom i trådar där dom för fram en åsikt på ett vettigt sätt ska få göra det utan att bli påhoppade.Varför finns den här och flera liknande trådar på kort tid?
Varför är det ok att en av de största mobbarna på buke tillåts kränka andra medlemmar sida upp och sida ner ivrigt påhejade av en handfull, när samma användare i flera trådar klipper, klistrar och förvränger vad som skrivs till sin fördel? Varför stödjer du det?
För att du gillar inlägg som bara är tramsiga och som hånar att dom fått Pm från Gunnar.
Man kan inte kämpa mot mobbing genom att mobba, då fortgår den men med ett annat objekt och hämnd är ingen bra väg att gå för någon.Ja, jag har varit det och lärt mig den hårda vägen att inte låta mobbare vinna. Att ständigt och jämt hacka på andra, tala om för dem hur saker ligger till, att förvränga vad som sägs till sin egen favör, ja, jag ser det mycket tydligt i tråden och jag tror att det är pga att jag även klart och tydligt sagt ifrån flera gånger som gjort mig till måltavla när den vi tänker på klipper och klistrar ihop från flera trådar och i trådar.
Och jag känner mig inte ett dugg hånad Bara mobbad av gunnar Men det tar jag...Men lägg av, menar du seriöst och på riktigt att jag och andra inte får gilla vilka inlägg vi vill, för då är vi obehagliga och vem har hånat någon öht som fått Pm av Gunnar?? Var ju @dobbis som bjöd in till skämt om att just hon fått ett.
Jisses...
Det står ganska klart att du tycker jag är obehaglig baserat på ett fåtal av alla inlägg jag gillat i de här trådarna och ptja, det får du väl tycka om du vill, men jag har tillfört lite mer än så i de här trådarna vilket jag tror de flesta som faktiskt läst vad jag skrivit håller med mig om.@Gnist Nä, det är tydligt att vi inte begriper varandra. Alls.
Jag förstod detOch jag känner mig inte ett dugg hånad
Nä. Då hade vi ju inte frågat om det..Är det inte ganska så uppenbart vilka mobbarna och vilka de mobbade är?