Jag loggade in så här på lördagskvällen (efter ett par glas vin) och skummade igenom tråden, och jag tycker inlägget ovan sammanfattar vad jag tycker ganska väl.
Jag läser inte så mycket på andra forum men tog mig tiden att ägna ett antal timmar åt att läsa i ett par andra sociala forum för att få lite perspektiv. För mig är det helt klart att Bukefalos har allvarliga problem som bottnar i såväl moderatorers som ägarens inställning - som jag ser det tar ansvariga för Bukefalos aktivt ställning
för nätmobbing. Ett sådant forum är i varje fall jag inte beredd att stödja. Droppen blev den senaste tråden där, förutom att ren mobbing förekom, en användare som gick över gränsen för vad som är förtal (och anmäldes) hyllades av ansvariga på forumet.
Jag tror inte jag har lust att skriva eller läsa fler inlägg här på forumet så jag vill passa på att säga att följande: Jag må tycka att ansvariga på forumet är fega xxxx men det gäller inte majoriteten av ni som skriver här: Ni är underbara! - och istället för negativa känslor väljer jag att ta detta med mig