Ha det så trevlig, hoppas att du får lite mysig hångel också (om du vill)Nu lämnar jag tråden för idag.
Nu ska jag på dejt och bli bjuden på middag av en trevlig man!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ha det så trevlig, hoppas att du får lite mysig hångel också (om du vill)Nu lämnar jag tråden för idag.
Nu ska jag på dejt och bli bjuden på middag av en trevlig man!
Det tror jag med . Dom är riktiga godingar hjälpsamma o rara har maten klar i tid osv. Men när dom kommer i grupp då är det andra bullar. Då vill man gärna näthata mot män
Ha ha ja, jag undra hur buketejerna är på dejter
Troligtvis söta små änglar
Men om det nu är så, varför är det då så många som säger motsatsen? Varför finns det användare som upplever att man måste vara försiktiga med sina åsikter osv? Det borde inte finnas användare som har de upplevelserna om det du skriver är sant. Så varför finns de?
Det beror givetvis på vilken av oss man dejtar, eftersom vi är olika. Individer.
När vi skulle beskriva varandra i en övning på jobbet sa folk om mig att jag är rar, vän och hjälpsam.Det tror jag med . Dom är riktiga godingar hjälpsamma o rara har maten klar i tid osv. Men när dom kommer i grupp då är det andra bullar. Då vill man gärna näthata mot män
Jag är alltid en söt ängel.
Om man i verkligheten kvoterar in kvinnor betyder det då att man ska tvinga kvinnor till något? Så varför tror du då att man ska tvinga män att bli moderatorer härSå man ska tvinga män att bli moderator. Intressant
Då är vi lika. Jag attraheras av kvinnor som lagar mat och bakar fikabröd åt mig eller jag menar åt oss för vi äter upp det tillsammansNär vi skulle beskriva varandra i en övning på jobbet sa folk om mig att jag är rar, vän och hjälpsam.
Däremot har jag inte maten klar i tid. Jag väljer män som kan laga mat. Män som lagar middag år mig blir jag nästan alltid attraherad av...
Såvitt jag vet så finns det, eller har i alla fall funnits manliga moderatorer.Om man i verkligheten kvoterar in kvinnor betyder det då att man ska tvinga kvinnor till något? Så varför tror du då att man ska tvinga män att bli moderatorer här
Det tror jag med . Dom är riktiga godingar hjälpsamma o rara har maten klar i tid osv. Men när dom kommer i grupp då är det andra bullar. Då vill man gärna näthata mot män
Nu är jag frågvis, men jag funderar på hur blir det när oavsett hur de argumenterar så är det ändå vissa åsikter som gäller och de andra är inte värda ett skit, även om de kan argumentera väl för sina åsikter (handlar fortfarande inte om de extrema åsikterna utan mer generellt). Varför blir det så även när de kan argumentera väl för sin åsikt?För att folk tolkar mothugg som att man inte får ha sin åsikt. Det är en feltolkning, om du frågar mig. Man kanske är ovan vid att argumentera, eller få sina argument skärskådade, men det är en ren övningssak. Problemet som jag ser det är brist på argumentationsvana, inte mothuggen i sig.
Det har du rätt i. Varför är det då så roligt att näthata mot mänMin man kan laga mat själv. Han kan tvätta, diska och städa undan efter sig. Han kan vara omtänksam, vet du varför? Han är människa. Han är inte annorlunda eller mindre begåvad på det planet bara för att han är man.
Nu är jag frågvis, men jag funderar på hur blir det när oavsett hur de argumenterar så är det ändå vissa åsikter som gäller och de andra är inte värda ett skit, även om de kan argumentera väl för sina åsikter (handlar fortfarande inte om de extrema åsikterna utan mer generellt). Varför blir det så även när de kan argumentera väl för sin åsikt?
Kan du inte svara på frågan?Men vad är det som ger dig intrycket att åsikterna inte är värda ett skit?
Men bara för att någon kan argumentera bra betyder det ju inte att andra måste hålla med?Varför blir det så även när de kan argumentera väl för sin åsikt?
Vad menar du med att vissa åsikter inte är värda ett skit? Hur vill du att folk ska reagera när du uttrycker åsikter som andra inte håller med om? Ibland finns inget tillfredsställande avslut på en diskussion; ingen av parterna kan övertala den andra att ändra åsikt oavsett hur vältalig och vass man är.Nu är jag frågvis, men jag funderar på hur blir det när oavsett hur de argumenterar så är det ändå vissa åsikter som gäller och de andra är inte värda ett skit, även om de kan argumentera väl för sina åsikter (handlar fortfarande inte om de extrema åsikterna utan mer generellt). Varför blir det så även när de kan argumentera väl för sin åsikt?
Kan du inte svara på frågan?
Kan det vara bara båda sidor är med på noterna, jag kommer aldrig att glömma Ullo och Sagani en magisk natt för en hel massa år sen där det utmynnade i, och blev rena kasta-skit-på-varann-klubben.Trams som är kvinnoförnedraden är inte ok inte heller trams som är mansförnedraden.
Det är inte riktigt det jag menar, men jag har märkt mycket när jag läser trådar att vissa användares åsikter inte är värda ett skit, även om de har bra åsikter generellt sett. Sen kan det vara så att den som motargumenterar har en annan åsikt som majoriteten gillar mest för att personen som har åsikten är "kändis" och man tillhör poppis-klubben om man håller med och de som inte håller med är inte värda ett skit.Men bara för att någon kan argumentera bra betyder det ju inte att andra måste hålla med?
Det är inte riktigt det jag menar, men jag har märkt mycket när jag läser trådar att vissa användares åsikter inte är värda ett skit, även om de har bra åsikter generellt sett. Sen kan det vara så att den som motargumenterar har en annan åsikt som majoriteten gillar mest för att personen som har åsikten är "kändis" och man tillhör poppis-klubben om man håller med och de som inte håller med är inte värda ett skit.
Sett det fenomenet i x antal trådar, sen säger folk att det inte finns, men varför ser jag det men ingen annan?