Nu har jag inte läst hela tråden.
Om man som mig 'Ny, inte många inlägg, inte värst bra att uttrycka sig i skrift osv, ändå vill skriva vad man personligen känner inom ett ämne vare sig det är häst,hund, vuxen eller en annan het disskution. Så får man alltid vara väldigt försiktig om ens egen åsikt går emot en välkänd användare annars har du snart en hel drös med folk efter dig som knappt ens läst vad du skrivit.
Och vänder man på det och man håller med en ''bukekändis
'' så får blir man med i ''hemliga klubben'' för en dag.
Man måste alltid skriva, som jag lärde mig i en annan het tråd, ''jag tror'' ''jag tycker'' typ tio gånger varje mening, för då kan folk inte hoppa på dig på samma sätt.
Det känns nära på alltid som om folk här inne vill vrida och vända på vad man skriver för att få det till något dåligt. Vill dom vara bror duktig eller ''sätta dit någon''. Ska inte bara läsa vad folk skriver, och om det är dåligt uttryckt försöka förstå vad hen menar istället för att haka upp sig på en dålig mening.
Jag kan diskutera friskt men användare och sedan hålla med dom i en annan fråga. Man behöver inte hysa agg bara för att X inte höll med mig här.
Kommer inte ihåg vad frågan var om men jag och en användare var oeniga om något i en tråd samtidigt som vi skrev i en annan om bästa sätt att få bort hår på fiffin