Svaret är 42.
Åh detta eviga 42. Det är svaret på allt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svaret är 42.
Svaret är 42.
Lilla gubben, nu har du allt glömt att ta dina mediciner igen. Du ska inte försöka förstå eller förklara för oss bättre vetande hur saker och ting fungerar eller hänger ihop, sitt på ditt rum och titta på gamla svartvita repriser istället och överlåt tänkandet till oss som kan det bättre. Så, så, inte drägla och tänka på småflickor som är alldeles för unga för gamla gubbslem, torka dig om munnen och händerna på täcket.Ja om man använder en härskarteknik.
Det fungerar inte med gillanden.
Jo det var Nebraska som raljerade över att jag var rasist och misogyn i den första tråden där jag hade span på en kvinna och några gillade detta. Men den tråden togs bort så det var därför du inte såg nått om detta. Den andra tråden var som du påpekade trevligVissa 'outar' sig själva genom att referera till sitt kön, tex @Gammeln hade väl en tråd om någon kvinna h(a)n träffat och ville vet hur h(a)n skulle gå vidare. Vad jag kunde se var det ingen
som raljerade eller tryckte ner h(a)n? .
Jag har gått härskarkursen och det behöver inte vara riktat på en specifik person det kan lika gärna vara riktat mot en gruppPå vilket sätt använder hon en härskar teknik, hon riktar sig ju inte ens till en specifik person, hur kan det möjligtvis vara en härskarteknik?
Det fungerar inte med gillanden.
Du måste klia rätt rygg.
Så vilken är gruppen i det här fallet män-som-går-in-och-raggar-i-nätdejtingtråden?Jag har gått härskarkursen och det behöver inte vara riktat på en specifik person det kan lika gärna vara riktat mot en grupp
Nu är du där igen med din härskarteknik när du förminskar mig mot gruppen av kvinnorLilla gubben,.
Ger det dig rätten att gå in i trådar och försöka trycka till personer, raljera och driva med andras åsikter?
Killen i mellanstadiet tyckte också han va rolig
Det behöver jag inte, du gör det så bra själv.Nu är du där igen med din härskarteknik när du förminskar mig mot gruppen av kvinnor
Kan inte du hämta fram de inläggen?
Jag är jättenyfiken faktiskt för det är ett intressant fenomen.
Tyvärr har jag inte kvar länkarna till trådarna och glömt bort exakt vilka trådar det är, men det har inträffat och det är därför som jag undrar. Var ju ett tag sedan det hände, så inget som händer så ofta som tur är.Så någon kopierade ditt inlägg och postade under sitt eget namn i samma tråd? Var det ingen som reagerade på att inlägget var en kopia?
Vad är det för tråd och inlägg vi pratar om egentligen? Lättaste sättet att förstå vad som hände skulle ju vara om man kunde se inläggen.
Vill man få riktigt många gillanden ska man posta i antingen föltråden på Avel eller Bilder på Katt. De är nog de mest okontroversiella och mest gillade trådarna någonsin
Nej det är inte viktigt för mig, jag brukar bara lägga märke till detaljer utan att ens tänka på det. Sen gillar jag att diskutera saker utan att de är viktiga för mig som person.Jag antar att det är viktigt för dig med gillande eftersom du skriver ovan att du ser det när du scrollar genom trådarna. Jag tänker inte ens på det sättet dvs om jag scrollar en tråd ser och tänker jag inte ens på gillande.
Och jag har aldrig funderat på varför andra fått fler gillanden än mig.
Man kanske inte alltid ska tolka allt så bokstavligt talat. Det finns ju dom som både skämtar och använder sig av ironi/sarkasm i sina texter och tolkar man det då bokstavligt är det inte undra på att det blir fel. Just saying.Går det ens att läsa ett inlägg utan att tolka det? Varför skriva något om ingen får tolka det?
Mvh Uppriktigt Förbryllad Forumläsare
Vänta bara tills mini-sis tittar ut, fast du gjorde det väl bara för att få likes?Bli på smällen efter flera år fungerar också bra
(Vilket väl iofs är på lite samma tema )
Ja du ser, det är inte så svårt att få vara med.Klia rygg kan jag göra bara jag slipper slicka röv