Jag säger inget om att säga emot jag säger förstöra trådar och göra ner TS och det är inte ok att göra så
Men det är ok för TS att komma med nedsättande kommentarer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag säger inget om att säga emot jag säger förstöra trådar och göra ner TS och det är inte ok att göra så
Det är väl bara att slå upp det med ett klickNi kanske uttryckte det olika?
Varför är det så viktigt att folk ska gilla det du skriver? Jag förstår inte hur man orkar ha koll på hur många gillanden som andra får?
Slå upp vad? Hur många gillanden någon får?Det är väl bara att slå upp det med ett klick
Men ni gör ju det kvinna mot kvinna det förväntas ju då kan ni väl göra likadant kvinna mot manFortfarande, du förväntar dig att folk ska telepatiskt förstå när du är allvarlig och när du tramsar.
Nu har jag slagit upp dig du har 16710 gillanden. Om det är intressant? inte för mig iafSlå upp vad? Hur många gillanden någon får?
Varför är det intressant?
Det är verkligen beklagligt. Först mobbar man se ser man sig bara helt oskyldig typBara denna tråden, säger ju allt.
Här skriver en person att hen känner sig mobbad på forumet.
Vilket bemötande har hen fått
De har fått annat att göra.Det finns väl en anledning till att många lämnat forumet.
Äsch, jag vet inte det
En brukar se det en vill se
Men att självinsikten är så dålig att dom som skriver här inte ser att dom går i drev och mobbar andra, det är ju lite skrämmande.
Det verkar inte så med tanke på att vissa känner sig mobbade och att vissa känner att nertrycktaJag tycker nog att "gilla-knappen" har lugnat ner stämningen här på forumet.
Som att själva tanken på att vi skall gilla varandra och varandras inlägg har fått oss att skriva vänligare och mera positivt.
Visst finns det gänget.Och som vanligt när det gäller sånt här; hävdar du att inte gänget finns är du förmodligen med i det..
Men ni gör ju det kvinna mot kvinna det förväntas ju då kan ni väl göra likadant kvinna mot man
Jag har tramsat i dina trådar.Men så är det inte det vet du för du är ju själv en av dom som inte gillar när män tramsar om vad som helst i trådar skapade av kvinnor
Jag hävdar att innegänget finns men jag är inte med där eftersom dels jag är man dels för att jag inte får tramsa på lika villkor som kvinnorna härVisst finns det gänget.
Jag är med i det och vi umgås liksom i verkligheten också.
Det blir litet svårt att bara på nätet slå den samhörighet som ett antal tokiga partyn har ordnat.
Jaha?Nu har jag slagit upp dig du har 16710 gillanden. Om det är intressant? inte för mig iaf
Se svaret jag gav till athena_arabians lite längre upp.
Även om du har svårt att se att någon gjort, så har det hänt och jag vill bara veta varför det blir med "poppis" när en "kändis" skriver exakt samma sak.
Nix, det har varit exakt samma text.
Har jag ens skrivit att det är viktigt att folk ska gilla det jag skriver? Nej, det har jag inte, det verkar vara något du läser in mellan raderna. Jag bryr mig faktiskt inte om gilla, men jag kan fortfarande diskutera om det bara för sakens skull.
Man behöver inte hålla koll, det ser man ofta när man scrollar igenom trådar och ofta känner man igen namnen på vissa användare.
För nu säger du så där bara för att du inte har nått vettigt att komma med eftersom du vet att det jag påstår är sant.Du kanske ska fundera på hur du kommunicerar och uppfattas.
Jag hävdar att innegänget finns men jag är inte med där eftersom dels jag är man dels för att jag inte får tramsa på lika villkor som kvinnorna här
Inte jag heller men det vet bla innegänget. Å fråga mig inte vilka innegänget är för det har jag redan namngivit för några år sedan så det är bara att söka i forumet. Men det har säkert tillkommit några sen dessJaha?
Jag vet inte vad jag ska göra med den infon.
Har du läst hela tråden?Men nu fattar jag inte den där manliga offerkoftan... Det finns ju ändå ett gäng män på forumet som kan både diskutera, tramsa och konversera på en fullt acceptabel nivå Och som dessutom inte tycks känna ett behov av att peka ut sig själva som någon form av offer
Jodå, jag erkänner.Det var en användare som nån gång yttrade (på allvar) att jag var medlem i "bukemaffian".
Vad annat att göra än axla ansvaret? Det är dock lite ensamt. Ingen annan har egentligen gett sig till känna.