Bukefalisternas Hundar

Sv: Bukefalisternas Hundar

Han är verkligen snygg i alla fall! :)

Jo det tar ett tag att leta upp hela stamtavlan och skriva ner den! jag orkar inte leta längre ner i min tiks stam längre!
har tillräckligt mycke för att bevisa att hon är renrasig! :)
 
Sv: Bukefalisternas Hundar

semester086_orig_SE.jpg


Schäfer
Teufelwalds Hizza
4 år

Arbetsvillig till tusen


ÄSCH, bilden försvann ju
 
Sv: Bukefalisternas Hundar

Om det är samma hund du har på din avatar, så vill ja se bilder för den var grymt läcker ! :love:
 
Sv: Bukefalisternas Hundar

Tillåt mig att hålla med. Nikkis, jag har länge undrat om du är ett troll pga av din attityd!

Då kan du nu stilla din undran En gång för alla-för jag är Inget troll;)

Alla är vi olika,Och jag är den typen som inte håller mun i första taget,gör det mig till ett troll eller?
Nej,För sålänge jag inte bryter mot ngr forumregler så har jag med all rätt att disskutera hej vilt här och det Utan att bli taget för ett troll:D
 
Sv: Bukefalisternas Hundar

det funkar om man klipper och klistrar lite. är hon helt långhårig eller har hon bara mycket päls? söt var hon i alla fall :)
 
Sv: Bukefalisternas Hundar

Här är min älskling :love:
Namn: Candystation's Le Satellite. Heter egentligen Emperor dock. Fast kallas Empe :D
Ålder: 6 månader
Ras: Fransk Bulldog
Övrigt om hunden: Den roligaste hund jag varit med om! Min lille grabb har verkligen humor:)
Bilder:
DSCF1582.jpg


DSCF1574.jpg
 
Sv: Bukefalisternas Hundar

Kanonfina hundar! Speciellt den från Bitte! Vinthundar är ju bara för :love:.
 
Sv: Bukefalisternas Hundar

Inget av de hon har skrivit tyder på att den skulle vara reggad i Polen ! Hon skiver att den har stamtavla och att de är från en uppfödare i Polen !

Så om jag skriver att jag köpt in en reggad hund, med full stamtavla från en uppfödare i Australien, då är det ingen som uppfattar det som att jag köpt in en registrerad, renrsig hund, som går att regga om i SKK, när den kommit in i Sverige :confused: Du menar alltså att då tror de flesta att det är en hund utan godkänd stamtavla?
 
Sv: Bukefalisternas Hundar

Så om jag skriver att jag köpt in en reggad hund, med full stamtavla från en uppfödare i Australien, då är det ingen som uppfattar det som att jag köpt in en registrerad, renrsig hund, som går att regga om i SKK, när den kommit in i Sverige :confused: Du menar alltså att då tror de flesta att det är en hund utan godkänd stamtavla?

Jag förstår inte riktigt vad du menar med ditt inlägg men men .:confused: :crazy:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag deltar i en rätt intressant diskussion i en fb-grupp nu där man bett om synpunkter på utseendet på en schäfer. Det har lett till en...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
22 743
Senast: purity_666
·
Övr. Hund Hej! Jag känner att jag vill dela med mig av lite bilder på min stallhund Elvis. Han är en Amstaffkille på 1,5 år som verkligen älskar...
2
Svar
26
· Visningar
5 077
Senast: Nominous
·
Övr. Hund För 2 år sen köpte jag en söt liten valp. Enligt uppgift skulle denna söta valp vara en pudel/papillon korsning. Pudel finns det helt...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
27 073
Hundhälsa Min 6-åriga rottweilertik fick förra veckan bortopererat fyra knölar. En under ögat, en på bringan, en på ena bogen och en på nedre...
Svar
5
· Visningar
8 247

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp