Bukefalister i Västerås?

cili

Trådstartare
Visst finns det väl några sånna? Det kanske går att dra ihop en buketräff om vi är ett gäng?

Jag behöver lära känna folk här uppe, och buke brukar ju vara bra för det ändamålet. Befinner mig här till slutet av augusti (och är ledig fram till dess), därefter till och från fram till nästa sommar då jag flyttar upp på heltid. Behöver definitivt en egen umgängeskrets :angel:

Jag kan när som helst, så det är bara att föreslå någon dag. Men det kanske är bäst att ta en träff efter power meet?
Om nån vill mötas upp innan så funkar det för mig med, men då hinner det nog inte bli något särskilt uppstyrt ;)

Jag bor också utanför Västerås (och är egentligen för gammal för ungdom :o). Jag hänger gärna på om det blir en helg, för jag jobbar i veckorna ytterligare ett par veckor.

Är det någon här som möjlighet att ha en buketräff hemma?

Hade varit mysigt om vi kunde träffas hemma hos någon och ta med det vi själva vill äta alt bara ta en kaffe med lite gott fika till?

Om vi är några som bakar till fikat så får vi mycket att smaska på.

Jag har inte råd att unna mig något extea månaden som kommer glapp mellan sjukpenning och lön så jag kan inte följa med vi ska ut och äta eller fika just nu.

Jag bor som sagt en bit utanför Västerås, svårt att ta sig hit utan bil från Västerås. Men jag är på idén om att vara hemma hos någon så det inte behöver kosta något. :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 451
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 499
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 701
Senast: Lhas
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 602

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat