Sv: Buke och fälttävlan
Är det förresten någon härinne som vågar erkänna att den nämnt Buke på i debatten på ridsports hemsida??
Är det förresten någon härinne som vågar erkänna att den nämnt Buke på i debatten på ridsports hemsida??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sen har det nog varit så för oss alla att man i början bara läste och SEN kom med inlägg när man kände sig säker nog
Sen har det nog varit så för oss alla att man i början bara läste och SEN kom med inlägg när man kände sig säker nog....men det var inte DET jag syftade på....
Jag är en av de "anonyma läsarna", så jag svarar utifrån den vinkeln.
Jag är aldrig ute på tävlingar numera, så jag har faktiskt inte en aning om vilka ni är, undantaget Lena H som har varit omskriven i lokaltidningen här.
Så funderar jag också..Tror det syftas på någon/några specifika personer som antas sitta här och läsa men som inte vågar skriva något...
Iallafall har jag märkt en och annan IRL som tittar lite surt på mig ibland
Nej så var det absolut inte för mig , jag kom stormande in på dressyrforumet och sågade alla med motorsågen DIREKT no questions asked
Nää, men utan att ha träffat dig så har man ju fattat att Fio inte är som alla andra barn.............
Jag är aldrig ute på tävlingar numera, så jag har faktiskt inte en aning om vilka ni är, undantaget Lena H som har varit omskriven i lokaltidningen här. (Men jag skulle inte kunna peka ute henne heller, bara hennes hästar.)
Ursäkta men varför i helvete blir LenaH omskriven i en lokaltidning i Skåne , hon bor ju typ 70 mil därifrån
Lena vad har du nu gjort som spridit sig ändå dit ner
Jag är en av de "anonyma läsarna", så jag svarar utifrån den vinkeln.
Jag menade naturligtvis Pooh... Ja, ni ser vilken järnkoll jag har på er
Nej så var det absolut inte för mig , jag kom stormande in på dressyrforumet och sågade alla med motorsågen DIREKT no questions asked
Jag menade naturligtvis Pooh... Ja, ni ser vilken järnkoll jag har på er