Buke eller mobilen? Trycker fel!

Monkie

Trådstartare
Sidan laddas upp sakta, när jag trycker på en tråd hammar jag 50% av gångerna på en annan. Eller på reklamen. Asstörigt verkligen!

Har sidan blivit långsammare eller är det bara min mobil som beter sig märkligt?

Jag tycker att forumvalen är små också, hamnar ofta på fel och särskilt eftersom sidan plötsligt laddar lite mer.

Sidan laddas upp sakta, när jag trycker på en tråd hammar jag 50% av gångerna på en annan. Eller på reklamen. Asstörigt verkligen!

Har sidan blivit långsammare eller är det bara min mobil som beter sig märkligt?

Jag tycker att forumvalen är små också, hamnar ofta på fel och särskilt eftersom sidan plötsligt laddar lite mer.
Ingen? Det här är ett jättetjatigt problem för mig, för att komma hit och skriva detta inlägg hamnade jag fel fem gånger. Fel forum, fel trådar och på reklamen.

Samma problem med min mobil sedan lång tid tillbaka. Det är ngt fel med reklamen tror jag. Åtm har jag för mig att @Gunnar sa det förra gången för då gick det att rätta till.

Samma här. Fast mest irriterande är när jag ska citera ett inlägg. När citatet klistras in och jag ska ställa markören efter och börja skriva kommer jag varje gång åt skickaknappen. Så sen måste jag gå till mitt postade inlägg där jag inte skrivit något och ändra det för att skriva. Väldigt irriterande. Sen besöker jag Tradera ungefär sjuttiofjorton gånger per dag. Ännu mer irriterande.

Samma här. Fast mest irriterande är när jag ska citera ett inlägg. När citatet klistras in och jag ska ställa markören efter och börja skriva kommer jag varje gång åt skickaknappen. Så sen måste jag gå till mitt postade inlägg där jag inte skrivit något och ändra det för att skriva. Väldigt irriterande. Sen besöker jag Tradera ungefär sjuttiofjorton gånger per dag. Ännu mer irriterande.

Jag besöker kolla masken. Blir galen.

Tradera får många besök av mig...
Klickandet är störande, jag klickar nånstans så landar jag någon annanstans.

Som jag förstår det hela borde problemet ha löst sig själv den sista juni, då den banner som ställde till det slutade visas.
Annars får ni förklara vilken bannerplats det handlar om och vilken plattform ni använder för att titta på sidorna. Jag har inga problem nu och de var ganska små tidigare.

Jag har samma problem både på telefonen och plattan (båda android). Plattan är värst faktiskt.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 202
Senast: Enya
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 166
Senast: Juli0a
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 431
  • Artikel Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
1 063
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama