doglover

Trådstartare
Jag saknar min jycke så mycket..

Snälla övertala mig om att inte skaffa hund nu!

Vi har en mycket bättre inkomst än förr så det skulle ju inte vara några problem med hund. Har råd att köpa renrasigt osv..... Jag är mammaledig och har massa tid.

Jag vill!!

Jag älskar hundar, men det skulle bli för jobbigt med en valp nu.

Sv: Buhu----

Jaaag veeet! :p

Men jag är så sjukt hundsugen så det inte är klokt!

Men jag och sambon vill ha en valp från början. Vi vill att valpen ska växa inom vår lilla familj och vänja sig vid oss redan från början.

Min sambo är så inne på schäfer, otroligt vackra hundar.

Tänk låååååångsiktigt. Även om du har massor med tid nu - har du det om ett år? Och schäfer! Visst fina hundar, men kräver ju MASSOR med jobb!

Kan du inte bli dagmatte ett par dagar i veckan så att du får hundkontakten, men inte alltid är bunden? Jag vet, det ersätter inte en egen hund, men kanske stillar hungern? ;)

Min sambo är så inne på schäfer, otroligt vackra hundar.

Vaaaah, jag förstår inte aaaaalls ert problem, klart att ni vill ha en sån HÄR hemma:angel:
S1033284.jpg

Sen är det mkt hjälpsamma hundar, man kan ha dem till Allt egentligen.. Ska ni tex måla om hemma kan ni räkna med att hunden tar sig in i rummet och målar det han kan..Kolla in färgen på tassarna, haha
Men sen är dom underbara sängvärmare också..
Ja jag kan hålla på i evigheter, hihi.

:devil:;)

skogstrollet skrev:
(Vadå "övertala mig att inte skaffa hund", det här är buke...:devil: )
Tralalalalaa

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 203
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 645
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 833
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 294
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka