A

Aragorn97

Vi är tre tjejer som har som porjekt i skolan att lära en häst lite saker. Vi ska bl a lära hästen att buga, och nu undrar vi hur man lär hästen att buga på rätt och på ett säkert sätt?

Vi ska även lära hästen att plocka upp saker från backen typ vantar, trasor och liknande. Någon som har en idé hur man kan göra det?

Tacksam för svar.:bow:

Sv: Bugning?

Vi är tre tjejer som har som porjekt i skolan att lära en häst lite saker. Vi ska bl a lära hästen att buga, och nu undrar vi hur man lär hästen att buga på rätt och på ett säkert sätt?

Vi ska även lära hästen att plocka upp saker från backen typ vantar, trasor och liknande. Någon som har en idé hur man kan göra det?

Tacksam för svar.:bow:

Finns ju mkt trådar om just trickträning här på buke =) Men tänk på att sånt tar även tid! Så hoppas ni har lång tid på er med projektet. Är det så att det handlar om projektarbete i gymnasium brukar ju de hålla i 2-3 år:p

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 970
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 703
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 726
Senast: Johanna1988
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 144
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka