Buffy the Vampire Slayer

Alltså, att man orkar :p:
Buffyverse characters ranked from worts to best
Ranking every episode of "Buffy the Vampire Slayer"

Vissa håller jag med om mycket, vissa helt inte... Ska också göra listor, kanske inte ranka alla, men typ 10 bästa/10 värsta :angel:

Hur Eve inte hamnar längst ner på listan förstår jag inte, jobbigare brud får man leta länge efter!! O_o Jag spolar alltid över henne, blir irriterad bara jag ser hennes nunna :p (kan ha med att göra att hon även är med i superruttna Seventh Heaven :wtf::wtf::wtf::wtf::wtf:)

Spike
When he’s a straight-up villain, he’s fabulous. When he’s a technologically neutered pest, he’s fabulous. When he’s a lovesick sex toy for Buffy, he’s fabulous (and scorchingly hot). Puppet of the First driven mad by his new soul? Fabulous. Centered champion who gives up his life to seal the Hellmouth? Fabulous.

:bow::bow:

Sitter förresten och kollar på "Buffy the Vampire Slayer"-filmen.

Alltså. Oh, herre.

:wtf:

SÅ DÅLIG.

Tack gode Gud att Whedon styrde upp det hela och inte lät Buffy representeras av denna filmen.

buffy-buffy-summers-buffy-the-vampire-slayer-Favim.com-231648.gif

Har ni sett filmen? Jag har hört att den ska vara rätt dålig så har låtit bli, dels pga det och dels pga fel Buffy, men är lite nyfiken ändå.

Xander gör så mycket dumma grejer, sedan någon gång ibland gör han jättegulliga grejer... Men nä, sammantaget är han inte på topp :cautious:

tumblr_m8rmmb8zoX1qz5stv.png

tumblr_m8rmn3UoIW1qz5stv.png

Ibland tycker jag att Anya och Xander är fantastiska ihop, men oftast tycker jag nog att Anya skulle förtjäna bättre, hon är ju bara så bra!

large.gif

Hur Eve inte hamnar längst ner på listan förstår jag inte, jobbigare brud får man leta länge efter!! O_o Jag spolar alltid över henne, blir irriterad bara jag ser hennes nunna :p (kan ha med att göra att hon även är med i superruttna Seventh Heaven :wtf::wtf::wtf::wtf::wtf:)

:bow::bow:

Kan bara hålla med om beskrivningen av Spike :love:

Är mitt i säsong 4 på Buffy men hittade precis Angel på Amazon Prime så känns lämpligt att ta en paus från Buffy nu och titta på första säsongen :up:

Jag älskar din SB-lista :love: Den går varm hemma hos mig :angel:

Hihi, det är väl bra att allt den kärlek jag har lagt ner i listan kommer någon annan till gagn också :D
För någon vecka sedan satt jag i stort sett hela dagen och lyssnade igenom alla låtar igen för att flytta om dem till rätt ställe, tanken är att den skall följa lite i kronologisk ordning :angel:

Hihi, det är väl bra att allt den kärlek jag har lagt ner i listan kommer någon annan till gagn också :D
För någon vecka sedan satt jag i stort sett hela dagen och lyssnade igenom alla låtar igen för att flytta om dem till rätt ställe, tanken är att den skall följa lite i kronologisk ordning :angel:

Åh herre, hahah! :bow: I'm your biggest fan! :D:bow:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
924
Senast: Sharpless
·
Äldre För att inte deraila tråden om otrohet, där frågan om boende kom upp, skapar jag en ny tråd. Citerade ett gäng inlägg från tråden... 2
Svar
29
· Visningar
2 548
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Ännu en rastråd, förlåt, men ni är ju så duktiga här :D Jag har börjat fundera på en tredje hund men det kommer inte längre än till... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 325
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 561
Senast: Tjôta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI