Buffy the Vampire Slayer

Ajdå, spanskan blir ett problem för mig... :p I min "Dark Horse Comics" finns en hel drös med Spike och Buffy-serier men skulle jag köpa hem dem är jag orolig att jag inte skulle lyckas få något gjort alls, bara hänga i soffan med Buffy på TV:n och i mobilen.. :p

Det är det för mig också, men det ska finnas ett amerikanskt original :p men om det finns mycket från Dark Horse så kanske den finns där med :) Alltså det är ju ett stort problem det där, göra det man ska eller titta på Buffy...

Jag ska se hela säsong ett, jag ska inte skippa till Spike...Jag ska se hela säsong ett, jag ska inte skippa till Spike... :D

Lycka till!

tumblr_n0sh9znGRk1s567uwo1_500.gif

tumblr_mzt82nSvSk1tnk76so6_250.gif

tumblr_m7fy1vwINr1qzj4mzo2_500.gif

tumblr_mz9fmwEzxO1qk6mq4o2_250.gif

tumblr_mq3lqkNuQf1qcmndto1_1280.jpg

tumblr_mf900xDmY21rzxujso1_500.gif

:devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil:

Har ni alla pusslat ihop varför Spike var "the Doctor" förresten? I säsong 6? Jag la ihop pusselbitarna först andra gången jag såg alla avsnitt i sträck :angel:

Det där är något jag aldrig ens har försökt pussla ihop, vad har du kommit fram till?

Ett eller två avsnitt innan så kommer Spike till Double Meat Palace och ifrågasätter vad faan Buffy egentligen gör där, hon säger att hon behöver pengar och Spike säger "I can get you money". Tadaah! Han har äggen för att få pengar som kan hjälpa Buffy. Dock spränger hon ju skiten ur dem så i slutändan blir det inga pengar åt Buffy men grundtanken var såååå gullig!

Ett eller två avsnitt innan så kommer Spike till Double Meat Palace och ifrågasätter vad faan Buffy egentligen gör där, hon säger att hon behöver pengar och Spike säger "I can get you money". Tadaah! Han har äggen för att få pengar som kan hjälpa Buffy. Dock spränger hon ju skiten ur dem så i slutändan blir det inga pengar åt Buffy men grundtanken var såååå gullig!

Aww!

tumblr_m747ll3UwI1qdv84j.gif

Så kommer Riley och förstör allt :rage:

Liknande trådar

Äldre För att inte deraila tråden om otrohet, där frågan om boende kom upp, skapar jag en ny tråd. Citerade ett gäng inlägg från tråden...
2
Svar
29
· Visningar
2 411
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Ännu en rastråd, förlåt, men ni är ju så duktiga här :D Jag har börjat fundera på en tredje hund men det kommer inte längre än till...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 069
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 527
Senast: Tjôta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 777
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka