SoffiProppi
Trådstartare
Åh vad jag önskar att jag hade haft tid att pyssla med såna här videos!
Jag meeeed! När jag var typ 12 och störtförtjust i Tokio Hotel gjorde jag ett par stycken, så himla roligt att sitta och knåpa med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad jag önskar att jag hade haft tid att pyssla med såna här videos!
Ajdå, spanskan blir ett problem för mig... I min "Dark Horse Comics" finns en hel drös med Spike och Buffy-serier men skulle jag köpa hem dem är jag orolig att jag inte skulle lyckas få något gjort alls, bara hänga i soffan med Buffy på TV:n och i mobilen..
Jag ska se hela säsong ett, jag ska inte skippa till Spike...Jag ska se hela säsong ett, jag ska inte skippa till Spike...
Har ni alla pusslat ihop varför Spike var "the Doctor" förresten? I säsong 6? Jag la ihop pusselbitarna först andra gången jag såg alla avsnitt i sträck
Det där är något jag aldrig ens har försökt pussla ihop, vad har du kommit fram till?
Ett eller två avsnitt innan så kommer Spike till Double Meat Palace och ifrågasätter vad faan Buffy egentligen gör där, hon säger att hon behöver pengar och Spike säger "I can get you money". Tadaah! Han har äggen för att få pengar som kan hjälpa Buffy. Dock spränger hon ju skiten ur dem så i slutändan blir det inga pengar åt Buffy men grundtanken var såååå gullig!
Aww!
Så kommer Riley och förstör allt
Aww!
Så kommer Riley och förstör allt
Jag hatar också Riley! (Han var ju efter Angel... inte okej! )