Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller denna
Ihihihi
Åh vilken fantastisk tråd
Blir ju hur sugen som helst på att se om Buffy nu trots att jag nyligen sett hela serien.
Själv är jag ägare till en Spike comic, på spanska, som jag gör lite halvhjärtade försök till att läsa ibland (spanska och jag är inte bästa vänner...). Men jag är lite lyckligare bara av att äga den
Jag önskar att det fanns dvd-spelare som tog 6 skivor på en gång så man slapp byta skiva efter 4 avsnitt.
ÅH! Har han skrivit en? Måste köpa!Åh, vad är det för comic? Jag köpte hem den Spike-comic som James skrev och släppte i år, så bra
Hahaha "I felt really bad about it..."
ÅH! Har han skrivit en? Måste köpa!
Japp! "Spike - Into the light" heter den, går enkelt att köpa om man har en smartphone via appen Dark Horse Comics (utgivaren) för det angelägna priset 99:-!
Älskar detta citatet, "the day you suss out what you do want, there'll probably be a parade. Seventy-six bloody trombones".
Åh, vad är det för comic? Jag köpte hem den Spike-comic som James skrev och släppte i år, så bra
Den heter bara Spike, fanns fler i serien med Buffy och Angel. Norma Editorial som har gett ut den i Spanien. Det är tre historier Viejos tiempos, Viejas heridas och Objetos perdidos. Måste kolla upp den du har