Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Späckhuggare låg topp tre på min bucket list, men fick den fixad några år sedan.
Högst nu:
Få se bergsgorillorna i Uganda/Rwanda.
Höra vilda gibbonapor sjunga.
Se vilda driller.
Så alla handlar om primater.
Vad är driller?? *googlar*
Lifta upp till Norrland, ta med tält och cykel och campa. Stanna till snön kommer och åk lite skoter. Då har du fixat 2/3!• Köra snöskoter
• Lifta (Hur långt och vart är inte så noga men jag skulle vilja testa, har aldrig liftat)
• Ta med tält och packning och cykla en längre sträcka och vildcampa i skogen
• Springa We Run Rome, ett lopp som går varje nyårsafton och där man springer förbi flera av de kända monumenten i Rom
Pojken och tigern! Lätt bästa läroboken någonsin!Jag hade någon gång i livet en idé om att promenera från Smugehuk till Boden. Ja, ni vet som i Pojken och Tigern. I vuxen ålder kan jag tycka att det dels är lite långt, och dels så finns det nog roligare ställen att promenera Men någon form av långvandring med tält på ryggen vore ballt.
jepp, precis såMan måste googla drill och tex ordet primat/e eller apa/monkey för annars får man bara upp borrmaskiner.
Fantastiskt. Jag simmade med vilda delfiner för x antal år sedan i Nya zeeland. Helt magisktSpäckhuggare står på min lista också! Tillsammans med att åka på drömsemester med dottern, efter hennes önskemål, gå ner i vikt för att kunna rida igen och ha husdjur igen.
Bockade av att simma med vilda delfiner i januari
Det är typ min mardröm hahahaDyka med vithajar (i bur, vi dödliga amatörer får inte fridyka med vithajar, iaf inte organiserat)
Antarktis är fortf på min bucket list tillsammans med eagle festival i MongoliaSpäckhuggare står högt på min lista med. Tillsammans med att besöka Svalbard och/eller Antarktis.