Bruksridning!

Sv: Bruksridning!

Här uppe finns de en klubb som framförallt håller på med bruksridning o brukskörning, skogsköring, plöjning med häst.
Är själv med i denna klubb, bara synd att de inte finns fler klubbar som tar tillvara på dessa grejor.

Från våran klubb har vi alltid folk som är uttagna till SM. Finns mycket tävlingar både här o ner över.

Tar friheten att länka till klubben som sysslar med att ta tillvara och föra vidare generationers erfarenheter och kulturer avseende hästhållning :banana:

http://www.hastskojaran.se/

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 691
Senast: Amha
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
1 006
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 655
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 398
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar